Breda/Oosterhout en Omstreken - deel 36

Status
Niet open voor verdere reacties.
Spuitwerk heeft een maatje van me gedaan....soms moet je dingen uitbesteden als je zeker weet dat het goed moet...
 
ik heb een aantal onderdelen laten coaten!

50imnd.jpg
 
Ach ... heb gewoon een grote garage en een loods tot mijn beschikking. En dat te bedenken dat ik afgelopen zomer 4 projecten heb verkocht.
Volgens de RDW had ik 11 kentekens op naam staan. Dat werd een beetje te gortig :)
 
Ach ... heb gewoon een grote garage en een loods tot mijn beschikking. En dat te bedenken dat ik afgelopen zomer 4 projecten heb verkocht.
Volgens de RDW had ik 11 kentekens op naam staan. Dat werd een beetje te gortig :)


Hahahah ouwe katvanger :+ Nee man geintje, oja Breda is weer een R1 rijker :] :] mijn GSXR600 heeft plaatsgemaakt voor een R1 2004. *O*
 
ik ben daar al wel weer een beetje klaar mee..
alleen maar rechtuit rijden met die turbo onzin B|

lichte motoren, 1cil, straat banden en ballen van staal..
dan krijg je leuk beeldmateriaal! zoals DIT
 
ik ben daar al wel weer een beetje klaar mee..
alleen maar rechtuit rijden met die turbo onzin B|

lichte motoren, 1cil, straat banden en ballen van staal..
dan krijg je leuk beeldmateriaal! zoals DIT
Ja sowieso 1 cil. Ben laatste tijd wel geinteresseerd in stunts met 1 cil. kijk DEZE gast eens gaan. Zou echt zoiets willen doen alleen moet ik een andere ktm halen maar wil mijn schatje nog nie verkopen :N Agg misschien kan ik al die trucs nog niet, we houden het op een WHEELIE voor nu. misschien in de toekomst een ktm 530 :9~
 
stuntrijden ben ik ook al klaar mee.. gewoon wheelies en sliden!
Ja die chaos op de weg heeft me al een emg opgeleverd. Deze adrenaline moete we verplaatsen naar het cirquit of stuntrijden parkeerplaats ofzo. Is kut met verkeer, heb er zelf geen problemen mee, maar blijkbaar kunnen mensen het niet hebben als ik voorbij vlieg
 
:') als je zo gaat beredeneren kan je net zo goed stoppen met alles wat je doet.

Ieder zo zijn ding :]
 
Laatst bewerkt:
Hoezo. Ik bedoel iedereen die een ktm rijd, heeft een 'vlotte' rijstijl. Anders koop je geen ktm. En laat toevallig dat rijstijl niet passen met de regeltjes die we hebbe in NL. Gewoon jammer. We kunnen niet eens even losgaan ergens. Geen boscrossen meer, steeds minder cirquits, emg cursus word ontworpen. Its kinda fucked up my friends
 
Hoezo. Ik bedoel iedereen die een ktm rijd, heeft een 'vlotte' rijstijl. Anders koop je geen ktm. En laat toevallig dat rijstijl niet passen met de regeltjes die we hebbe in NL. Gewoon jammer. We kunnen niet eens even losgaan ergens. Geen boscrossen meer, steeds minder cirquits, emg cursus word ontworpen. Its kinda fucked up my friends

waarom zou je geen boscrossen? zijn er nog voldoende.. ik ga weleens in de regio den hout de bossen in met de SMR.
beetje spelen op industrie is ook nog goed te doen, heel seizoen 2015 maar een keer politie gezien en die gaven een mooie "thumbs up" en reden door :}
 
Ja die chaos op de weg heeft me al een emg opgeleverd. Deze adrenaline moete we verplaatsen naar het cirquit of stuntrijden parkeerplaats ofzo. Is kut met verkeer, heb er zelf geen problemen mee, maar blijkbaar kunnen mensen het niet hebben als ik voorbij vlieg

je moet je ook niet gaan gedragen als een achterlijke in het verkeer.
tussen andere weggebruikers rijd ik "lekker door".
zodra ik op een afgelegen stuk ben dan gaat mijn verstand ook naar 25% of lager.
ik zou ook nooit een wheelie maken op een drukke straat, 1: veel andere gebruikers.. 2: misschien zie ik dan de politie over het hoofd :/
 
dit is op n eenrichtingsweg in raamsdonksveer, komt bijna niemand.
soms een verdwaalde lesauto of wandelaar.

157zllx.png


spiegeltje afgesteld op mn supermotocentrallogo :9
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan