Breda/Oosterhout en Omstreken - deel 36

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oke, ben benieuwd! Maatje van me heeft een R32 GT-R Nismo en een R34 GTR V-Spec, is nog op zoek naar een R33 GT-R V-Spec.
Heeft geld teveel zeg maar...of in ieder geval z'n pa ;) Hij zeurt nu ook al een paar jaar over die laatste GT-R, die R35, maar zo gek is z'n pa dan weer net niet. Die GC10 vindt hij (helaas) niet mooi, dat vind ik nou net de leukste.

Overigens heeft hij ze wel compleet standaard gelaten, dat vind ik ook wel mooi met zulke zeldzame uitvoeringen.
 
Jullie lachen nou wel maar ik heb het bij een vorige werkgever een keer meegemaakt dat er inderdaad wat mis ging met een container. Zware storm onderweg naar USA en machine lag op z'n kant in de container. Total loss...
 
Maar ik wil dave natuurlijk niet bang maken. Twee maanden in zenuwen zitten is best lang O-)
 
Moet wel een goede baan hebben om zo'n benzine slurper te verzekeren en te rijden. Heb je die 200SX dan ook nog?
 
full


Ik wil em! :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
 
EXTRA INFO: Nieuwe mensen, stel je svp eerst even voor. Kom even naar een terrasmeeting, dagtocht etc voor je in de openings post komt te staan of mee wil gaan karten, BBQ-en, weekendje weg wil of iets dergelijks.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan