Waar kan ik aan mijn motor sleutelen?

Darkeyed

Rookie
31 jan 2015
15
0
Almere
Hallo mede motor-forum bezoekers,

Ik zoek een plek waar ik aan mijn motor kan werken.
Heb wat elektrische onderdelen led knippers, mistlampen met DRL en een ander achterlicht die ik op mijn kawasaki versys wil installeren.
Maar ik heb 0 ervaring en minimaal aan gereedschap. Weten jullie misschien een plek met de juiste gereedschappen en de nodige ervaring en kennis waar ik met een beetje begeleiding kan sleutelen?
Ben nog opzoek naar een 2 standen schakelaar voor mijn mislicht met DRL maar ben het zat om naar de onderdelen in de kast te staren. Ze moeten erop het mooie weer komt er aan! 8-) Wie o wie kan mij helpen? Bij voorbaat dank!

Groetjes Darkeyed
 
Omgeving kan handig zijn... En waarom niet gewoon op de stoep? Zulke ingrijpende dingen ga je niet doen namelijk.

*Edit: Beter lezen Front, je mist ook ervaring en gereeedschap zie ik :)
 
Laatst bewerkt:
Motorclub Almere heeft een werkplaats.
en volgens mij ook mensen zat die je kunnen helpen.

Maar je zou natuurlijk ook gewoon bij je dealer kunnen vragen.
Weet niet wie je dealer is, maar bij Motorplanet willen ze altijd wel meedenken.

De vervang-/montagedingetjes mag je ook bij mij in de tuin doen.
Gereedschap heb ik, onderdelen niet.
 
Hallo mede motor-forum bezoekers,

Ik zoek een plek waar ik aan mijn motor kan werken.
Heb wat elektrische onderdelen led knippers, mistlampen met DRL en een ander achterlicht die ik op mijn kawasaki versys wil installeren.
Maar ik heb 0 ervaring en minimaal aan gereedschap. Weten jullie misschien een plek met de juiste gereedschappen en de nodige ervaring en kennis waar ik met een beetje begeleiding kan sleutelen?
Ben nog opzoek naar een 2 standen schakelaar voor mijn mislicht met DRL maar ben het zat om naar de onderdelen in de kast te staren. Ze moeten erop het mooie weer komt er aan! 8-) Wie o wie kan mij helpen? Bij voorbaat dank!

Groetjes Darkeyed
Herkenbaar dit.
Dacht net ook even snel mijn knipperlichten te vervangen voor.
Niet dus blijkt er het 1 en ander gedemonteerd te moeten worden :X
Met als gevolg een boutje in de voorkuip ergens klem zittend :')
Vissen we er van het weekend wel uit wanneer alles er af gaat om te wassen.
Dan komt dat boutje er ook wel weer uit ding ligt nu zo klem dat wanneer ik met de fiets schud je hem niet eens hoort(en ja weet zeker dat hij niet op de grond ligt)
En net als jou weinig sleutel ervaring maar met een goed boek(wphb) en wat geduld(wat dus blijkbaar vandaag op was) lukt het vaak wel.

Morgen een half dagje en dan weekend *O*
ik blij motor blij die heeft zaterdag ook een dagje vrij :P
 
Laatst bewerkt:
madracing in Noord scharwoude is ingericht voor het zelf sleutelen aan de motor met brug en gebruik van het gereedschap. Eventueel een testbank ook aanwezig...
 
Terug
Bovenaan Onderaan