The Riding Game MF Style [Deel-14]

Status
Niet open voor verdere reacties.
full
 
Indien goed:

Nieuwe opdracht:

Je motor op de foto met een kinderaanhanger voor achter de fiets
Zoiets dus.
Mag achter een fiets hangen, maar mag ook ergens los staan zonder een fiets.
 
Drie kwartier rondgereden zonder resultaat, misschien de volgende keer maar overdag gaan zoeken :')

De opdracht is er eerder geweest en toen had ik hem heel makkelijk, namelijk bij een school als de kids worden gebracht of gehaald.... die dingen zijn niet echt in het wild te vinden anders...
 
De opdracht is er eerder geweest en toen had ik hem heel makkelijk, namelijk bij een school als de kids worden gebracht of gehaald.... die dingen zijn niet echt in het wild te vinden anders...
Nou ... het is deze week toch ook nog volop school? Hier alvast wel :Y
Hier kom je die trouwens ook dikwijls zo tegen, veelal geparkeerd in een carport of dergelijke.
 
Weer eens een stukje gereden vandaag... gek genoeg kom je die creaties hier in Auckland niet tegen.... Fietsers zijn sowieso al een zeldzaamheid, en degene die je ziet zijn een gevaar voor zichzelf :p.
 
Nou ... het is deze week toch ook nog volop school? Hier alvast wel :Y
Hier kom je die trouwens ook dikwijls zo tegen, veelal geparkeerd in een carport of dergelijke.

Vanochtend niet z'n ding gezien... weet ook niet of ik met deze wind met z'n ding zou gaan fietsen met een kind erin van 10kilo ofzo...
 
Vanochtend niet z'n ding gezien... weet ook niet of ik met deze wind met z'n ding zou gaan fietsen met een kind erin van 10kilo ofzo...
Tuurlijk wel ... het zorgt ervoor dat de fiets die ervoor hangt niet gaat vliegen :+
Weer eens een stukje gereden vandaag... gek genoeg kom je die creaties hier in Auckland niet tegen.... Fietsers zijn sowieso al een zeldzaamheid, en degene die je ziet zijn een gevaar voor zichzelf :p.
Als ik "dicht" bij u zit, op de Filipijnen, zie ik ze ook niet. Die lassen een zijspan aan hun fiets, en daar gaan er meer in dan in zo een karretje, en nog een hoop baggage op het dak ook :P
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als ik "dicht" bij u zit, op de Filipijnen, zie ik ze ook niet. Die lassen een zijspan aan hun fiets, en daar gaan er meer in dan in zo een karretje, en nog een hoop baggage op het dak ook :P

Is er een verhuisdatum bekend? Of is het nog steeds over een paar jaar?
 
Is er een verhuisdatum bekend? Of is het nog steeds over een paar jaar?
Het plan is om te verhuizen wanneer mijn twee kinderen volwassen genoeg zijn om op eigen benen te kunnen staan. We spreken dus over nog minstens 10 jaar, maar ik reken op ongeveer 12 jaar ;)
En dan hangt het er nog van af wat de toekomst brengt, want in die tijd kan er nog veel veranderen. Maar we zijn wel van plan om wegen te zoeken om het voor ons mogelijk te maken daar (comfortable) te kunnen leven.
Waarom? Ben je me beu hier? :+
 
Het plan is om te verhuizen wanneer mijn twee kinderen volwassen genoeg zijn om op eigen benen te kunnen staan. We spreken dus over nog minstens 10 jaar, maar ik reken op ongeveer 12 jaar ;)
En dan hangt het er nog van af wat de toekomst brengt, want in die tijd kan er nog veel veranderen. Maar we zijn wel van plan om wegen te zoeken om het voor ons mogelijk te maken daar (comfortable) te kunnen leven.
Waarom? Ben je me beu hier? :+

Nee hoor, ik ben je niet beu...

Kreeg alleen op basis van je antwoord het idee dat het binnenkort ging en begon je al bijna te missen :$
 
Nee hoor, ik ben je niet beu...

Kreeg alleen op basis van je antwoord het idee dat het binnenkort ging en begon je al bijna te missen :$
Heel wat van de opdrachten zijn ook daar uitvoerbaar ;)
En ginder zou ik heel wat meer motorrijden (lees: 100 - 150cc) dan hier :]

Edit: fotootje ... ik rijd vooral op die zwarte op de achtergrond. Is een 115cc.
Maar ook eens geprobeerd op een tricycle (deze is een 110cc) ... niet zo gemakkelijk als lijkt, want die hebben WEL versnellingen ipv een automaat, maar GEEN koppelingshendle :P
 
Laatst bewerkt door een moderator:
joue motor op de foto met een fiets met een kar/bak aan de voorkant.

Vraag na bij twee wieler zaken mensen. :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan