The Riding Game MF Style [Deel-14]

Status
Niet open voor verdere reacties.
vaSIj5h.jpg

Je motor op de foto bij een wegrestaurant
 
Laatst bewerkt:
Caravan is ook een aanhanger toch ??

VEYu5fN.jpg


Indien goed: je motor op de foto met motorparkeerplaatsbord

Voorbeeld:
spZIHA5.jpg
 
Laatst bewerkt:
Is een MD een wegestaurant?**

Bij ons is een wegrestaurant een restaurant op/aan de parking van een snelweg, al dan niet met een tankstation :+

** edit ... ja dus, want langs de A7 :$

[me=DKP] moet beter lezen [/me] :$
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Deze is direct aan de A7 gelegen. Daarom zie ik hem als wegrestaurant maar als anders gezien mijn excuses.
full



Ik was al te snel met uploaden DKP was al aan het wijzigen.
 
Laatst bewerkt:
Afgekeurd.. je motor staat er voor 50% erop.. je motor dient er geheel op te staan.

Het gaat erom dat we foto opdrachten aan elkaar gaan uitdelen. De foto's worden gemaakt op bepaalde locatie's MET je (mag ook van je werkgever of familie zijn) motorfiets. Of je er zelf ook opstaat mag je lekker zelf weten :P

Hij was met die grijze :? :P
 
Het gaat erom dat we foto opdrachten aan elkaar gaan uitdelen. De foto's worden gemaakt op bepaalde locatie's MET je (mag ook van je werkgever of familie zijn) motorfiets. Of je er zelf ook opstaat mag je lekker zelf weten :P

Hij was met die grijze :? :P

regel 4 zegt: motor geheel op de foto en niet een tank of wiel.

Hij geeft aan hij is de derde. Dus zijn motor staat er niet geheel op. Deze staat deels verscholen. Ik keur meestal foto's gewoon goed ook als ze er maar voor 90% op staan. Maar hier is 50% net haalbaar..
 
Foto-UN7PXS4N-G.jpg

Foto-7MGP3XPA-G.jpg


Indien goed:Je motor op de foto met een auto met een kenteken met twee dezelfde letters als in het kenteken van jouw motor

Voorbeeldje:

Foto-BPEVIYSI-G.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan