xj 750 loopt op 2 cilinders

patje1967

MF'er
14 okt 2013
87
0
beste leden ,
ging vanmiddag even met de motor toeren , als ik hem starte hoorde ik gelijk al dat er genoeg power achter zat , maar toch maar vertrokken maar de motor draaide echt niet goed zo achter een kwartiertje gestopt en wat bleek cilinder 1 & 2 de uitlaten hadden heet en cilinder 3 & 4 daar kon ik mijn handen gewoon ophouden , dus deze cilinders deden het niet naar behoren . dacht eerst aan de onsteking maar dat kan gelijk niet want de linkse bobine gaat naar cilinder 1 & 3 en de rechtse naar 2 & 4 ander bougie's in gedraaid maar blijft hetzelfde , zou dat eventueel carburator probleem kunnen zijn ??
 
3651684534_5629832269_huh_answer_1_xlarge_answer_1_xlarge.jpeg


gif-what.gif
 
beste leden ,

ik ging vanmiddag even met de motor toeren.
Toen ik hem startte, hoorde ik gelijk al dat er genoeg power achter zat.
Toch maar vertrokken maar de motor draaide echt niet goed.
Na een kwartiertje rijden, gestopt en wat bleek ; cilinder 1 & 2 de uitlaten hadden waren heet en cilinder 3 & 4 daar kon ik mijn handen gewoon ophouden, dus deze cilinders deden het niet naar behoren .
Nu dacht ik eerst aan de onsteking, maar dat kan gelijk niet want de linkse bobine gaat naar cilinder 1 & 3 en de rechtse naar 2 & 4 ander bougie's in gedraaid maar blijft hetzelfde , zou dat eventueel carburator probleem kunnen zijn ??

TL;DR als uitlaatbocht van cilinder 3 en 4 koud blijven, kan dit dan een carburateur probleem zijn ?

:)

He de 2e keer vandaag dat we gelijk aan het typen zijn Noud ;)
 
Laatst bewerkt:
beste Dutch , ja dat klopt had me vergist en LePensZeur ja het klopt ook we hebben vandaag elkaar nog aan de lijn gehad zoals je ziet en leest en schrijft ben ik met meerdere projecten bezig maar deze 2 projecten hebben me al hoofdpijn bezorgd hoor , vandaar de vragen grtj
 
Great minds think alike 8-)

Nou dankuwel zal ik dan maar zeggen ;) :j


beste Dutch , ja dat klopt had me vergist en LePensZeur ja het klopt ook we hebben vandaag elkaar nog aan de lijn gehad zoals je ziet en leest en schrijft ben ik met meerdere projecten bezig maar deze 2 projecten hebben me al hoofdpijn bezorgd hoor , vandaar de vragen grtj

Ik zag alleen een reactie over de dynamo van een baotian :? weetikhoeje dat schrijft.
Maar als je er hoofdpijn van krijgt zou ik lekker een aspirine nemen en naar bed gaan ;)
succes ! :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan