Ride videogame (Milestone)

Oké ik ben verslaafd. Gameplay is ongeveer als motogp 14. Het ziet er grafisch alleen veel beter uit, en is netter afgewerkt (menu). En dat voor een demo. Snelheidsgevoel is er ook.
Echt heel dik dat je de brommers kan aanpassen. Ik kan niet wachten tot de echte game uitkomt.
Voor de fan echt een wereld game! :}

En....Michael vd mark zijn naam wordt genoemd in de beschrijving van de cbr600rr. Dubbele plus kudoos daarvoor natuurlijk. *O*
 
Probeerde net zelf de demo uit op m'n pc, niks / noppes nada... Ging heel fijn hangen dus, misschien zo nog eens proberen op de console. Hopelijk dan meer succes.
 
Geen problemen hier. Speelt op zich wel leuk - leuk om eens met de straatmotoren te rijden waar je normaal alleen maar plaatjes van ziet / anderen mee ziet rijden. Een quick race doen is wel een erg ouderwets idee in deze setting. Ik proef ambitie voor een open world achtige game, ik hoop op grote open gebieden waarin je gewoon een ritje maken kunt... Test Drive Unlimited 2 voor motorrijders, zeg maar.
 
Of gewoon time-attack, tijden van mede forum genoten en vrienden aan gort rijden }) :P

Kom maar op met het posten van de snelle ronde tijden (zodra de game uit is waarschijnlijk)
 
Geen problemen hier. Speelt op zich wel leuk - leuk om eens met de straatmotoren te rijden waar je normaal alleen maar plaatjes van ziet / anderen mee ziet rijden. Een quick race doen is wel een erg ouderwets idee in deze setting. Ik proef ambitie voor een open world achtige game, ik hoop op grote open gebieden waarin je gewoon een ritje maken kunt... Test Drive Unlimited 2 voor motorrijders, zeg maar.

:^

Je hebt best veel opties voor aanpassingen, zoals uitlaten etc..
alleen jammer vind ik dan weer dat je bij vering of remmen ineens "Brake kit 1" of "Suspension kit 1" hebt ipv dat je kan kiezen voor Öhlins/brembo.

Na op elke demo fiets 3 rondjes te hebben gereden was ik er wel weer klaar mee.
 
Ik heb de demo op de PS4 en vind het wel een leuke game.

Ik weet niet wat die moet kosten want ik zal er geen 60 euro aan besteden maar vind het wel vermakelijk.

Makkelijke gameplay welke je volgens mij bijzonder moeilijk kan maken voor jezelf door alle hulpmiddelen uit te schakelen en het tunen doet mij een beetje denken aan Gran Turismo. De hele opzet een beetje maar dan met motoren en stuk minder uitgebreid.

Ik vond de MotoGP games nooit echt leuk maar dit wel.
 
Nou sorry, maar zelfs op 'pro' mode met alle hulpmiddelen uitgeschakeld vond ik het makkelijk. Zonder hulpmiddelen rijdt veel lekkerder en realistischer. Ja je hebt wel kans op lowsiders en highsiders, maar daarvoor moet je echt als een wacko aan het gas draaien of mid-corner vol remmen.

Het is vermakelijk, dat wel.
 
Ik heb de hulpjes uitstaan m.u.v. automatisch schakelen en het is allemaal behoorlijk vergevend. Het enige echte lastige zijn de blinde bochten, en de moeilijkheidsgraad - de andere coureurs gaan behoorlijk hard op Realistic. Traction control enzo nergens voor nodig als je het racen met een gamepad al een beetje onder de knie had.
 
Ik speel nooit motor race spelletje dus daar zal het wel aan liggen. :+
 
Winnen gaat makkelijk met ruime voorsprong met de AI op realistic en alle hulpmiddelen uit. Er is ook een online functie in de volledige game. Daar lijkt me de uitdaging te zitten.
 
Vraag mij af of ik wel dezelfde game heb. Wat een moeite op Easy hier met alleen TRC uit. :') _O-
 
Voor de Xbox spelers: De game is uitgesteld tot "midden april" met de demo waarschijnlijk pas een paar dagen daarvoor.

Dit omdat ze de resolutie nog wat omhoog willen halen.

Erg slecht dat Milestone dit niet eerder in de ontwikkeling heeft opgemerkt.
 
Heb de demo gespeeld. Mij maak je er niet blij mee... te arcade, lelijke gfx op de PS4 (last gen gfx) incl. kale omgeving. Motorgeluiden klinken/kloppen niet. Remlicht op de Triumph werkte niet (goed, demo, dus niet zeuren). Informatie over motoren klopt soms geen zak van (denk aan koppelwaarden), als je op je bek gaat krijg je altijd dezelfde animatie. Lange laadtijden.

Absoluut niet PS4-waardig.
Ik ga wel weer motorrijden in GTA5. Niet dat dat realistisch is, maar wel vele malen leuker.

Ik zie liever Tourist Trophy van de PS2 weer terug. En dan ook meteen een Downhill Domination remastered ofzo, met de fiets de berg af.

Ben ik een gfx-hoer? Misschien.. maar ook de gameplay is gewoon ruk. Spel nummer zoveel met een leuk concept, maar slechte uitwerking. Blij dat anderen er wel lyrisch over zijn, bij mij komt het er niet in. :]

Het spel voelt gewoon niet af. Of ik heb het weinig kans gegeven en te snel opgegeven. :+
 
Laatst bewerkt:
Die Yamaha's krijg je erbij als je preordert.

Leuke game om de (volgende) winter mee door te komen :]

11079556_647678185376318_6847177034999048284_o.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan