Ride videogame (Milestone)

Heb de demo gespeeld. Mij maak je er niet blij mee... te arcade, lelijke gfx op de PS4 (last gen gfx) incl. kale omgeving. Motorgeluiden klinken/kloppen niet. Remlicht op de Triumph werkte niet (goed, demo, dus niet zeuren). Informatie over motoren klopt soms geen zak van (denk aan koppelwaarden), als je op je bek gaat krijg je altijd dezelfde animatie. Lange laadtijden.

Absoluut niet PS4-waardig.
Ik ga wel weer motorrijden in GTA5. Niet dat dat realistisch is, maar wel vele malen leuker.

Ik zie liever Tourist Trophy van de PS2 weer terug. En dan ook meteen een Downhill Domination remastered ofzo, met de fiets de berg af.

Ben ik een gfx-hoer? Misschien.. maar ook de gameplay is gewoon ruk. Spel nummer zoveel met een leuk concept, maar slechte uitwerking. Blij dat anderen er wel lyrisch over zijn, bij mij komt het er niet in. :]

Het spel voelt gewoon niet af. Of ik heb het weinig kans gegeven en te snel opgegeven. :+
Op alle punten met je eens
 
Was na de demo niet overtuigd, maar na een uurtje het complete spel te spelen bevalt het me prima. Ga me hier nog veel uren mee vermaken :).
 
Laatst bewerkt:
wel grappig dat je de bike kan customizen, dat is dan wel weer een toegevoegde waarde. En leuke roadbikes. Maar ik vond het verder heel dood en saai aanvoelen. Heel ongezellig ofzo ik weet het niet. En de laadtijden waren bij de demo dramatisch, en dan laadt ie nog van je hd :S
 
Laatst bewerkt:
wel grappig dat je de bike kan customizen, dat is dan wel weer een toegevoegde waarde. En leuke roadbikes. Maar ik vond het verder heel dood en saai aanvoelen. Heel ongezellig ofzo ik weet het niet. En de laadtijden waren bij de demo dramatisch, en dan laadt ie nog van je hd :S

Dat customizen kon meen ik ook met Tourist Trophy, al heb ik vele jaren terug mijn PS2 weggedaan. Blij dat je het met mij eens bent, ik begon al aan mijzelf te twijfelen. :+

En DLC's vooraf al hebben, is eigenlijk belachelijk. Geldt niet alleen voor Milestone, maar voor alle ontwikkelaars. Vroeger had je gewoon een spel en dat was helemaal af. Misschien kwam er ooit nog een extra deel uit. Nu is het standaard dat je 40% spel koopt voor de volle bak en de overige 60% krijg je in DLC, waar je vaak nog extra voor moet betalen ook.
Alles draait om de centen, maar waar niet?
 
Sinds 2 dagen nu Ride aan het spelen op de PS4. Voor de tweede dag op rij geeft hij aan dat mijn 'save data' corrupted is..

Hij start de world tour niet meer op en vraagt of ik de data wil wissen. (dan pas start hij weer op).
Na dit gedaan te hebben wist hij alle gereden races en zet de reputatie weer op nul.
Cash en bikes blijven WEL behouden. :(

Iemand toevallig ook last van? Ik kan er nog niks over vinden op het www.
 
Sinds 2 dagen nu Ride aan het spelen op de PS4. Voor de tweede dag op rij geeft hij aan dat mijn 'save data' corrupted is..

Hij start de world tour niet meer op en vraagt of ik de data wil wissen. (dan pas start hij weer op).
Na dit gedaan te hebben wist hij alle gereden races en zet de reputatie weer op nul.
Cash en bikes blijven WEL behouden. :(

Iemand toevallig ook last van? Ik kan er nog niks over vinden op het www.

Enige wat ik gisteren had, was dat ik een CBR900RR had gewonnen. Ik zet mijn PS3 uit, start hem 's avonds weer op.. En die Honda is ineens verdwenen.. Maar die race staat wel aangegeven als gewonnen etc B| .

Hoop dat ze binnenkort snel met een patch komen, zitten aardig wat schoonheidsfoutjes in..
 
Enige wat ik gisteren had, was dat ik een CBR900RR had gewonnen. Ik zet mijn PS3 uit, start hem 's avonds weer op.. En die Honda is ineens verdwenen.. Maar die race staat wel aangegeven als gewonnen etc B| .

Hoop dat ze binnenkort snel met een patch komen, zitten aardig wat schoonheidsfoutjes in..

Wat betreft schoonheidsfoutjes..
Rij net op een S1000RR en valt me meteen op dat de clip-ons door de handen heen steken en het gas wordt open gedraaid in het luchtledige.
Ben bang dat we dit soort dingen nog veel vaker gaan zien.
 
Lees op hun Smoelenboek pagina dat er HEEL VEEL mensen zijn met problemen en verschillende vormen van data verlies -O-
 
Hier ook de nodige problemen op de ps3, je start een race in world tour en zodra die dat laad stopt het spel en staat die ineens in het menu van de playstation. Of hij loopt vast, of laad een wedstrijd, start je hem, en zegt die dat je gewonnen hebt. veel schoonheids foutjes helaas
 
Ride; jammer... ik had er meer van verwacht.
meer een combi van Moto GP en SBK.. Totaal geen gevoel en veel te arcade voor mij.

Geef mij maar GP bikes. Wat een top spel is dat en dat maar voor 20,- euro.
Het is voor mij het realistische motor spel tot nu toe..
https://youtu.be/68H62hsDeN0

:W
 
Ride; jammer... ik had er meer van verwacht.
meer een combi van Moto GP en SBK.. Totaal geen gevoel en veel te arcade voor mij.

Geef mij maar GP bikes. Wat een top spel is dat en dat maar voor 20,- euro.
Het is voor mij het realistische motor spel tot nu toe..
https://youtu.be/68H62hsDeN0

:W

GP Bikes....hmmm die ken ik niet. Ook voor de PS3?

Voor mij was Tourist Trophy echt een topper.
 
Heb de demo gespeeld. Mij maak je er niet blij mee... te arcade, lelijke gfx op de PS4 (last gen gfx) incl. kale omgeving. Motorgeluiden klinken/kloppen niet. Remlicht op de Triumph werkte niet (goed, demo, dus niet zeuren). Informatie over motoren klopt soms geen zak van (denk aan koppelwaarden), als je op je bek gaat krijg je altijd dezelfde animatie. Lange laadtijden.

Absoluut niet PS4-waardig.
Ik ga wel weer motorrijden in GTA5. Niet dat dat realistisch is, maar wel vele malen leuker.

Ik zie liever Tourist Trophy van de PS2 weer terug. En dan ook meteen een Downhill Domination remastered ofzo, met de fiets de berg af.

Ben ik een gfx-hoer? Misschien.. maar ook de gameplay is gewoon ruk. Spel nummer zoveel met een leuk concept, maar slechte uitwerking. Blij dat anderen er wel lyrisch over zijn, bij mij komt het er niet in. :]

Het spel voelt gewoon niet af. Of ik heb het weinig kans gegeven en te snel opgegeven. :+

:^

Heb de demo denk ik 45min gespeeld.. en ben bang dat het complete spel niet veel extra's brengt...
Ik heb afgelopen winter zo'n 280 uur in een ander spel gestoken en daar heb ik zelfs nog een DLC deel te goed (ergens in mei).. dat noem ik money well spent.

Ik vind het gaaf dat er zoveel motoren in zitten en dat je kan customizen, maar verder vind ik het erg slecht uitgewerkt.
 
Eigenlijk is het triest dat dit de 'top' van de motor-games moet zijn.... Of in ieder geval dat de standaard zo laag is dat een groot deel van de spelers het toch toejuicht :X
 
Van de 'Ride' Facebook pagina:

- IMPORTANT NEWS -

We want to inform you that the causes of the save game corruption and crashes are the following:

- Inviting friends in your motoclub
- Partecipating to Championship in the World Tour


We are putting all our efforts in working on the patch that will solve these issues and other minor ones following your feedbacks and suggestions.

PC/Steam patch is yet online. Console patch will be released shortly after following the approval process of the platform holders.

We apologize for the inconvenience and we assure you support in the future. Please help us to improve your game experience by reporting issues or suggestions to:

- Customer Support: Support - Customer Support

- Steam BUG Thread: Steam Community

Thank you for your understanding.
 
gister demo gespeeld. Is echt een heel mooi en realistisch spel ! Na een paar rondjes rijden was het snel gewend. Spel ga ik ook aanschaffen. Net als motogp 15 welke in juni uitkomt. Moet alleen wel zeggen dat ride een stuk realistischer is dan motogp !
 
gister demo gespeeld. Is echt een heel mooi en realistisch spel ! Na een paar rondjes rijden was het snel gewend. Spel ga ik ook aanschaffen. Net als motogp 15 welke in juni uitkomt. Moet alleen wel zeggen dat ride een stuk realistischer is dan motogp !
Motogp daarentegen is wel 100 x zo leuk als ride :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan