Ride videogame (Milestone)

gister demo gespeeld. Is echt een heel mooi en realistisch spel ! Na een paar rondjes rijden was het snel gewend. Spel ga ik ook aanschaffen. Net als motogp 15 welke in juni uitkomt. Moet alleen wel zeggen dat ride een stuk realistischer is dan motogp !

Ik heb het spel direct gekocht toen het uitkwam, als ik jou was zou ik nog even wachten. Zitten behoorlijk wat bugs in het spel, als ik het spel nu zou willen kopen, zou ik eerst de update even afwachten. Kijken of dat de problemen op lost ;) .
Vind het een leuk spel, maar €45,- voor een spel wat behoorlijk wat fouten heeft... Ik zou mijn geld even in mijn zak houden als ik dat zou weten.
 
RIDE kost op PC via Steam 40 euro, scheelt toch weer een biertje tijdens de TT. :+

Verder: als je op updates gaat wachten, kun je bij Milestone lang wachten. Die "Exit to desktop" knop is er volgens mij nog steeds niet voor MotoGP 14... :X
 
gister demo gespeeld. Is echt een heel mooi en realistisch spel ! Na een paar rondjes rijden was het snel gewend. Spel ga ik ook aanschaffen. Net als motogp 15 welke in juni uitkomt. Moet alleen wel zeggen dat ride een stuk realistischer is dan motogp !

_O- _O- _O-

Maar mooi dat je er plezier aan hebt. Daar gaat het om.
 
Er gaat op facebook een filmpje rond van een gast die slide en wheelied met een s1000rr in ride.

En mensen delen het alsof het echt is.. :') |(

Toch best knap gedaan dan :+ :P
 
binnenkort ook Ride maar eens halen, wacht altijd tot ze 2e hands te koop zijn of al in prijs zijn gedaald. vindt 60 euro altijd maar veel voor een spelletje...
 
Er gaat op facebook een filmpje rond van een gast die slide en wheelied met een s1000rr in ride.

En mensen delen het alsof het echt is.. :') |(

Toch best knap gedaan dan :+ :P
Inderdaad ik stond er ook al van te kijken, wtf!
Zijn ze achterlijk? Kijk het publiek in de eerste paar seconden _O-
 
Er gaat op facebook een filmpje rond van een gast die slide en wheelied met een s1000rr in ride.

En mensen delen het alsof het echt is.. :') |(

Toch best knap gedaan dan :+ :P
_O- Die kwam ik ook al een aantal keer tegen idd haha. Schoolvoorbeeldje van het feit dat mensen te gauw iets blind geloven. :P
 
Heb deze ook gekocht. Goede game hoor. Zit ook een XJR1300 in :]

Beetje buggy hier en daar en het wordt pas echt leuk als je de snelle machines gaat rijden. Als in het begin bijvoorbeeld bezig gaat met een MT-07 bijv. is het een beetje "meh", maar dan nog win je die races niet zomaar.

Het is geen sim, maar verder wel een lust voor het oog. Motorgeluid qua realisme valt wel wat over te zeiken, maar bij een big bang R1 of een S1000RR is het wel weer spot-on. Andere minder snelle motoren en de v-twin superbikes klinken wel als bagger.

Omgevingen zijn vrij basic, maar als je echt met racen bezig bent... dan let ik daar zelf echt niet op.

Ben nu bezig de R1 Race Version onder de knie te krijgen en das toch echt een hele hand vol met alle assists uit.

Beetje weinig uitdaging op medium moeilijkheid, maar bij hard en daarboven is het echt aanpoten, maar ik win ze wel. Qua uren gameplay zit het ook wel goed en daarna is de replay value wat mij betreft alsnog best hoog.

Het vergt best wat skills om hard te gaan en je gouden medailles te halen. Het glijden en wheelien en driftend de bocht uit komen zetten voelt erg smooth aan.

Zal straks eens een filmpje uploaden waarbij ik lekker bezig ben met een OW-01 :9
 
Nu het spel goed loopt ben ik er wel aan verslaaft geworden.
Alleen wel erg makkelijk op het 'verry easy' (het woord zegt het al), ik speel hem op 'normal'.

full


:]
 
Spel ook maar gekocht, op MP voor een tientje.
Na de lange lange laadtijden doorlopen hebben toch wel een beetje geschrokken van de brakke grafische kwailteit, TT op de PS2 oogde bijna beter :+
Magoe, rondje knallen, toen nog eentje en een paar uur later is het best vermakelijk.
Ben wel blij dat ik niet het volle pond ervoor neer heb gelegd.
 
Spel ook maar gekocht, op MP voor een tientje.
Na de lange lange laadtijden doorlopen hebben toch wel een beetje geschrokken van de brakke grafische kwailteit, TT op de PS2 oogde bijna beter :+
Magoe, rondje knallen, toen nog eentje en een paar uur later is het best vermakelijk.
Ben wel blij dat ik niet het volle pond ervoor neer heb gelegd.

Mooi bedrag, als je er nog een ziet voor die prijs stuur dan even een prive-bericht, wil je?

Ben zelf ook nog steeds opzoek naar een goedkoper exemplaar, de game-mania had er een liggen in een winkel verderop in het land maar de transportatie ervan naar een vestiging bij mij in de buurt duurt zo zachtjes aan al 4 weken B| i.p.v. de verwachte 2 weken.. |(

Achja..., misschien eens tijd voor de bezitters van RIDE om hier een time trial competitie te beginnen? :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan