Honda VTR SP 1 & 2 Topic Deel 27

Status
Niet open voor verdere reacties.
Morgen ga ik mijn nieuwe s20evo's monteren, 190/55r17 inderdaad :)

Maar ook mijn gear indicator installeren, nu moet ik de volgende kabels opzoeken:
Geschakelde plus
Toerenteller
Kilometerteller
Neutraal schakelaar

Ik ben erg handig maar zeker niet met elektrische schema's lezen. Wil iemand mij hierbij helpen en aangeven welke kabels ik moet hebben?
En heeft iemand een linkje naar een elektrisch schema. Had hem al een keer eerder gehad maar krijg het niet meer gevonden.
 
Laatst bewerkt:
Goeie genade, wilde me ook present melden, zitten we al op pagina 3....

Maar bij deze ik lees ook weer mee

Ik had in de OP trouwens een foto van hawkins verwacht zitten op de bank in zn motorpak.. Haha
 
Laatst bewerkt:
Allemachtig wat een tempo mannen ! Blz 3 alweer. Dit weekend hoop ik m'n nieuwe speeltje te monteren, als de juiste banjobout is binnengekomen bij de motorzaak...
En dan zondag op de SP naar m'n werk !!! Just like Bassie.
full
 
Morgen ga ik mijn nieuwe s20evo's monteren, 190/55r17 inderdaad :)

Maar ook mijn gear indicator installeren, nu moet ik de volgende kabels opzoeken:
Geschakelde plus
Toerenteller
Kilometerteller
Neutraal schakelaar

Ik ben erg handig maar zeker niet met elektrische schema's lezen. Wil iemand mij hierbij helpen en aangeven welke kabels ik moet hebben?
En heeft iemand een linkje naar een elektrisch schema. Had hem al een keer eerder gehad maar krijg het niet meer gevonden.

check even de op in de eerdere topics. denk zo rond deeltje 15?... daar staat elektrische schema bij.
tip...sla ze op in een map op je pc ;)
 
voor de jongens die gaan rijden have fun and drive safe......
the force is strong in you young jedi's
 
Ik ben ook maar begonnen met onderhoud en een grote schoonmaak, noodgedwongen de SP een paar weken voor woon/werk verkeer moeten gebruiken en dat is er aan af te zien :(

IMG_2028.jpg


Werd ook wel eens tijd om luchtfilter schoon te maken en opnieuw in te vetten haha
IMG_2041.jpg
 
zag dat me foto in de OP het niet meer doet
mag deze ervoor in de plaats aub alvast bedankt
483482_4125557112005_1379167176_n.jpg
 
@maartuh

die heb ik ook je moet ff goed de beschrijving lezen het is een kwestie van de juiste stekker zoeken fiets op de achter bok contact aanzetten achter wiel draaien zodat je de km teller iets aangeeft daarna wordt het een kwestie van stekkers los halen en achterwiel draaien totdat hij geen km aangeeft bij mij zat hij rechter zijkant onder zadel.
ff er tussen pluggen dan de volgende stap, op je cdi zitten 2 grote stekkers op de handleiding staat welke van deze moet je hebben een hier staat ook welke draad je moet hebben daar moet je de losse draad bij solderen

hoop dat je hier wat aan heb
 
Ja inderdaad. Dankje wel.
Ik kan toch ook aan de stekkers van het instrumentenpaneel meten? Is makkelijker wegwerken qua bedrading.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan