Honda VTR SP 1 & 2 Topic Deel 27

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is inderdaad een gipro

Heb vorig jaar een gipro geinstaleerd, de kont moet eraf om bij de ECM te kunnen die boven de achterlichten zit.
De stekkers van de snelheidsmeter zit rechts naast het zitje tegen frame daar moet je de gipro tussen verbinden met de juiste stekkerdraadboom die je bij de gipro gekocht hebt de GPX H01.
als je die stekker hebt losgetrokken kun je met het contact aan het achterwiel een draai geven.
de teller mag dan geen snelheid aangeven natuurlijk dan heb je de verkeerde stekker losgemaakt.
dat is maar ter controle zodat je echt weet waar je mee bezig bent.
Dan de geel groene draad van de ECM wat kaal maken(niet doorknippen!) en de zwart groene draad van de gipro eraan solderen.
er zit een klemmetje bij maar dat is niet zo goed als een soldeering, ik heb de draad kaal gemaakt, gesoldeerd en met vulcantape alles afgeplakt.
dan de gipro vastplakken en de draden achter de linkerkuip wegwerken, dat kuipdeel moet er ook nog af en kijk uit niet te dicht langs de cillinders ha ha :)
Ik heb hem links naast de teller geplakt
 
In het vorige topic vroeg ik jullie nog om advies... :] En ja hoor, morgen ga ik dan toch echt voor een VTR sp 1 kijken.
*O* To be continued *O*

Ja, rijd fantastisch dus maar meteen gekocht.
Volgende week ophalen.
full
 
Hey fazer congrats dude!!
Milco en rijk waren hier net:-)
Super gasten bedankt jongens:-)
Heel wat koppen gedraaid met geluid van hun bikes
Heeeeeeerlijk
Nu die van mij nog
 
Vandaag heerlijk op de sp naar het werk gegaan. Kom ik daar aan, krijg ik te horen dat een zeer gewaardeerd collega uit mijn team vanmorgen is overleden (na een ziektebed van 3 mnd) '( Was de rest van de dag flink ruk. Zijn met z'n allen wat eerder naar huis gegaan, heb op de terugweg maar ff wat extra km's gemaakt om mijn gedachte wat te laten gaan.

Kom ik bij m'n sp, heb ik mijn sleutels heel de dag er in laten zitten. Tis dat het een "afgesloten" terrein is, maar toch :o :X |(
 
Laatst bewerkt:
Hey fazer congrats dude!!
Milco en rijk waren hier net:-)
Super gasten bedankt jongens:-)
Heel wat koppen gedraaid met geluid van hun bikes
Heeeeeeerlijk
Nu die van mij nog

Haha ja was zeker lachuh ;) Mooie winkel heb je man! Goed gereedschap voor op de fiets :P was wel komisch dat Milco en ik in ons leren pak in de shop stonden xD ! Tis bijna eind mei kerel! Hang in there ;-)
 
Thanx all... Heb nog een aantal mooie momenten meegemaakt met die gast op het werk voordat bekend werd dat hij ziek was. Deze ga ik zeker nooit vergeten :)
 
Vandaag lekker geknutseld;
Stuurdemper, nieuwe banden, gear indicator, flapper mod, rem/koppelinghendels en knipperlichten vervangen :)
Stuurt als een malle :)
 
Morgen is ie weer aan de beurt, echt, van dat geluid kan je niet genoeg krijgen. Nieuwe pak en helm zitten ook lekker, dus dat is helemaal top *D :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan