Honda VTR SP 1 & 2 Topic Deel 27

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is best apart ja. Die ringetjes aan de flensen, daar horen normaal die veren in gehaakt. Je zou ook van die haken op je bochten kunnen laten lassen, kan je weer gewoon veertjes fixen en gebruiken :Y


Dat is voor nu het plan idd, en de gaten in demper laten dichten. Dat zal helaas niet meer zo mooi gaan glimmen daarna. Maar dit lijkt nergens op haha. ( stom dat het niet eerder opviel)
 
Vandaag heb ik mijn dempers een bestudeerd, daar werd ik nie vrolijk van. Ik dacht al wat zit dit raar.

[afbeelding]

In plaats van veren een bout er dwars doorheen😳

Vandaar de speling. Nu maar een goede lasser zoeken en dit normaal laten fixen.

[afbeelding]


Hoeveel speling hebben jullie op jullie dempers zitten, ik kan hem aardig heen en weer bewegen


Dat is mooi vakwerk zie ik wel |( |( |(
Anders moet je eens ff kijken of je aan 2e handse bochten kunt komen
Als er veel speling op zit laat je een flensje erop lassen die is dan toch bezig
 
Duderino's! TOCH maar even hier vragen ;)..

Vanmiddag lekker ritje gemaakt, ook nog stukkie gereden met MC SP1 :D. Onderweg begint m'n linkerspiegel te kutten, kan 1KM rijden en dan kan ik alweer naar de weg kijken.. t rubbertje is lam dus moet even nieuwe spiegel regelen.

Een losse linker-spiegel zou kunnen (omdat de rechter nog prima is), kost me €25,- bij Motoport. OF ik koop andere meer 'modern-look' spiegels. Ik vind carbon(look) ook wel nice. Met knippers erin weet ik niet zeker of ik dat wil. Moet ook andere knippers voor op m'n kuip voor, de huidige flikkeren er bijna af -_-... Hier zou ik graag van die kleine diamantjes met led-lampjes erin willen hebben :)

Show me your magic! :D
ik heb geen mgic voor je wel een mogelijke oplossing

je spiegel zit vast met 1 boutje en 4 ringetjes
kijk eerst even of alle vier de ringen er nog in zitten ,,,,,,,
dan kun je hem gewoon weer vastzetten?...
 
Gisteren even een klein rondje gereden, heerlijk! Ook de navi zit er op nu, had verwacht dat het mn kilometerteller zou verbergen maar zoals het nu zit kan ik mooi alles zien. Alleen sleutel erin en eruit halen is iets lastiger :+

icpwd1.jpg


dy81ts.jpg
 
Laatst bewerkt:
@ wokkels misschien heeft hawkins het adres voor waar zijn motor staat kan je ons er mooi naar toe leiden 30 mei
 
Dat is mooi vakwerk zie ik wel |( |( |(
Anders moet je eens ff kijken of je aan 2e handse bochten kunt komen
Als er veel speling op zit laat je een flensje erop lassen die is dan toch bezig

Ik ga eens kijken wat de mogelijkheden zijn, thnx voor het meedenken👍👍
 
Nou ik wil hem achter de sp1 zetten,,
Daarom dacht ik aan witte nrs
Maar zijn ze doorzictig,, als het op zwart komt dat de kleuren minder zichtigbaar zijn?
Of er boven maar wel op het zwart kontje,,
Of heb jij en betere idee bassie? Jongens?
Persoonlijk zou ik ze niet achter de SP1-stickers plakken omdat het niet dezelfde soort stickers zijn. Bovenop zou dan wat beter kunnen. Ze kunnen ook geheel zwart of geheel rood (zowel 1000 als de R)...
 
Persoonlijk zou ik ze niet achter de SP1-stickers plakken omdat het niet dezelfde soort stickers zijn. Bovenop zou dan wat beter kunnen. Ze kunnen ook geheel zwart of geheel rood (zowel 1000 als de R)...
Ja dat klinkt goed erboven
Witte 1000 en rood R
,,, thanks bassie:-) bedank je vrouwtje btw *O* *O*
 
Zo, heeeeerlijk gereden vandaag *O*
Zal vanavond ff de OP bijwerken
 
vandaag eerste ritje weer gehad voor het jaar
weer zat goed mee, motortje ook , gisteren had ik even mijn bedenkingen (rebound stond op dicht stand en reed niet zo lekker )
maar vandaag weer als vanouds, rustig de amstel afgereden en bakie gedaan bij de Meie, vriendin vond de wheelys wat minder ;)......lol
eerstkomende weken de sp maar eens grondig reinigen en laten glimmen waar het nog enigzins kan.
 
ik heb geen mgic voor je wel een mogelijke oplossing

je spiegel zit vast met 1 boutje en 4 ringetjes
kijk eerst even of alle vier de ringen er nog in zitten ,,,,,,,
dan kun je hem gewoon weer vastzetten?...

Thanks voor je reactie!!

Het gaat om het 'gewricht' waar de spiegel vast zit aan de steel naar de kuip toe. Die is lam, ik kan nergens een schroefje of boutje of iets dergelijks vinden, heb vandaag met Duct-tape gereden, werkt tijdelijk _O-

Vandaag Leimuiden, Nieuw Vennep, Hoofddorp en Zandvoort gezien ;) Met 6 maten weg geweest.

Wie-o-wie is er ook in Zandvoort geweest met z'n rode VTR? Helemaal origineel was 'ie, oranje stuurgewichtjes, kleine knipperlichtjes achter. Ook een blauwe Castrol zien rijden op de N201 bij Hoofddorp (waar ik woon). Wie was dat? *D
 
Blauwe Castrol....Dat moet haast vuurbloed geweest zijn...
Bijna bij mij langs gereden,woon naast Nieuw-Vennep ;)
 
Thanks voor je reactie!!

Het gaat om het 'gewricht' waar de spiegel vast zit aan de steel naar de kuip toe. Die is lam, ik kan nergens een schroefje of boutje of iets dergelijks vinden, heb vandaag met Duct-tape gereden, werkt tijdelijk _O-

Vandaag Leimuiden, Nieuw Vennep, Hoofddorp en Zandvoort gezien ;) Met 6 maten weg geweest.

Wie-o-wie is er ook in Zandvoort geweest met z'n rode VTR? Helemaal origineel was 'ie, oranje stuurgewichtjes, kleine knipperlichtjes achter. Ook een blauwe Castrol zien rijden op de N201 bij Hoofddorp (waar ik woon). Wie was dat? *D

blauwe castrol?...ik denk dat je idd mij bedoeld...rood wit blauwe
witte sterren rode wing...witte tank....en een poef achterop ;)

volgens mij draaide jij de van heuvengoedhartlaan op?...dan was ik dat idd.
ging even mudmasters fotograveren :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan