Honda VTR SP 1 & 2 Topic Deel 27

Status
Niet open voor verdere reacties.
aaaah sweet,,,,,, echt leuk dat iedereen nou echt oplet .

echt van hey vtr!!!!! who that? who that?
 
blauwe castrol?...ik denk dat je idd mij bedoeld...rood wit blauwe
witte sterren rode wing...witte tank....en een poef achterop ;)

volgens mij draaide jij de van heuvengoedhartlaan op?...dan was ik dat idd.
ging even mudmasters fotograveren :)

Yep dan hebben we elkaar gezien! ;) Was alleen ter hoogte van de IJweg bij dat tankstation op die hoek :] We zien mekaar vast nog wel eens!
 
Vandaag een zilvere vtr sp1 gespot tussen rockanje en oostvoorne,
Met een berik pak, iemand van hier ? Ik zie dat ding regelmatig in de buurt rijden !
 
Thanks voor je reactie!!

Het gaat om het 'gewricht' waar de spiegel vast zit aan de steel naar de kuip toe. Die is lam, ik kan nergens een schroefje of boutje of iets dergelijks vinden, heb vandaag met Duct-tape gereden, werkt tijdelijk _O-

Vandaag Leimuiden, Nieuw Vennep, Hoofddorp en Zandvoort gezien ;) Met 6 maten weg geweest.

Wie-o-wie is er ook in Zandvoort geweest met z'n rode VTR? Helemaal origineel was 'ie, oranje stuurgewichtjes, kleine knipperlichtjes achter. Ook een blauwe Castrol zien rijden op de N201 bij Hoofddorp (waar ik woon). Wie was dat? *D

dit heb ik ook gehad volgens mij
Met kracht spiegel van de steel af trekken en dan spiegeltje (vast)draaien, dan draai je hem intern (ergens) weer vast
werkte bij mij althans
 
Ooooooh, yes baby !!!
full
 
zeer netjes!! Ging het ontluchten enz ook soepeltjes?
Dank jullie mannen. Ontluchten ging langzaam maar met wat geduld prima. Net een proefritje gemaakt ff snel. Schakelen ging goed (1 omhoog rest naar beneden) en remt als een tierelier. De Yoshi's hebben de wijk wakker geschud. Heeeeerlijk. Ben nu wel even klaar met geld uitgeven, moet nog een paar keer op vakantie...
 
Motor net weer in de schuur gezet met elastiekie om remhendel, dan is die morgenochtend nóg harderrrrr
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan