Honda VTR SP 1 & 2 Topic Deel 27

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pakketje binnen, vandaag begonnen met de dremel. Kapjes klaar voor het kitten met 2 componenten en daarna afkitten achterkant printplaat. Zwarte gedeelte van bijgeleverde led achterlichten Hotbodies kunnen er helemaal uit, customleds vallen er precies in.
xl9p94.jpg

vktw0.jpg

14vsa2w.jpg
 
Laatst bewerkt:
Bij mij zit maatje l een beetje krap (bijna goed) en xl zit goed. Als bij jou maat s dan erg krap zit, mag ik hopen voor je dat m dan goed zit...
 
Bij mij zit maatje l een beetje krap (bijna goed) en xl zit goed. Als bij jou maat s dan erg krap zit, mag ik hopen voor je dat m dan goed zit...
welke maat ben je normaal dan?
de m was 2014 model en de laatste voor 90euro, dus gewoon gok genomen.
als deze te groot is dan stuur ik ze terug voor 2015 model maat s.
de s van de buurman verder op was echt heel krap,,
 
welke maat ben je normaal dan?
de m was 2014 model en de laatste voor 90euro, dus gewoon gok genomen.
als deze te groot is dan stuur ik ze terug voor 2015 model maat s.
de s van de buurman verder op was echt heel krap,,
Ik heb maat xl nodig. Had een paar jaar geleden maat l gekocht, zat best aardig, maar bleek achteraf toch net ietsje te krap te zitten. Scheelde niet veel iig.
Mocht s bij jou erg krap zitten, dan hoop ik dus voor je dat die maat m goed zit, anders zou je misschien wel een l nodig moeten hebben. Eerst passen is toch wel verstandig. Ik heb de sp1 gepast bij Motoport, maar was niet in de juiste kleur en ze kwamen ook niet meer binnen. Ga ze denk ik bij Hans van Wijk fixen...
 
Laatst bewerkt:
Ik heb maat xl nodig. Had een paar jaar geleden maat l gekocht, zat best aardig, maar bleek achteraf toch net ietsje te krap te zitten. Scheelde niet veel iig.
Mocht s bij jou erg krap zitten, dan hoop ik dus voor je dat die maat m goed zit, anders zou je misschien wel een l nodig moeten hebben. Eerst passen is toch wel verstandig. Ik heb de sp1 gepast bij Motoport, maar was niet in de juiste kleur en ze kwamen ook niet meer binnen. Ga ze denk ik bij Hans van Wijk fixen...
Ik vondt de 2015 iets te duur maar als moet dan moet het,
Mijn hudige gloves kunnen niet over mijn jack,, erg stom dat ik daar niet naar keek:-(
Dus denk dat deze verstandiger zijn,
Heb je al je vering (achter) chris?
 
Je gaat het vanzelf zien, komt wel goed met die handschoenen... :Y

Vering staat in de loop van het seizoen pas in de planning, overmorgen waarschijnlijk voor een andere auto kijken. Als dat wat wordt, gaan daar eerst de euroknaken naartoe...
 
Ik vondt de 2015 iets te duur maar als moet dan moet het,
Mijn hudige gloves kunnen niet over mijn jack,, erg stom dat ik daar niet naar keek:-(
Dus denk dat deze verstandiger zijn,
Heb je al je vering (achter) chris?

Heb ook handschoenen die er niet overheen zitten, zit prima hoor ben er regelmatig mee gevallen op het circuit en niks aan de hand(letterlijk)


Verder na 8jaar maar eens een nieuw pak gekocht deze week, van maat 48 naar 54 dat zit weer even wat lekkerder })
full
 
Laatst bewerkt:
Astin martin toch chris?
Zou toch voor de hardtop gaan
Bijna, kom net een paar euri te kort :+

Maar het waarschijnlijk is definitief geworden, morgenmiddag naar Tilburg. Ze hadden 'm nog en telefonisch een mooi bod doorgekregen voor het hok wat we nu hebben (ongezien). Als ie morgen net zo mooi is als op de foto's is de kans op een deal best groot *O*
 
Laatst bewerkt:
Wie kan me de exacte hoeveelheid olie inclusief nieuw filter vertellen??

En draaien jullie hem eerst warm of tappen jullie gewoon koud af
 
Pakketje binnen, vandaag begonnen met de dremel. Kapjes klaar voor het kitten met 2 componenten en daarna afkitten achterkant printplaat. Zwarte gedeelte van bijgeleverde led achterlichten Hotbodies kunnen er helemaal uit, customleds vallen er precies in.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Hoe ga je die LEDs gebruiken? Als Licht/remlicht/knipperlicht of alleen licht/remlicht? Ben benieuwd of ze echt veel beter zichtbaar zijn. Ik heb geen hotbodies undertail maar wel iets wat er op lijkt. Mensen achter mij zien ook nooit welke kant ik opga O-)
 
3.9L
Ik doe gewoon koud

Maar ik vul hem gewoon tot hij weer op niveau is
 
Laat hem altijd warm draaien, voeg dan Forté motor flush(inwendige reiniger) toe, nog een tijdje, half uurtje laten draaien met af en toe beetje gas geven(niet rijden) en tap hem dan af.
Dacht dat er 3.9 liter in ging incl nieuw filter.
Forté > Home
 
Laatst bewerkt:
Hoe ga je die LEDs gebruiken? Als Licht/remlicht/knipperlicht of alleen licht/remlicht? Ben benieuwd of ze echt veel beter zichtbaar zijn. Ik heb geen hotbodies undertail maar wel iets wat er op lijkt. Mensen achter mij zien ook nooit welke kant ik opga O-)

Word combinatie van verlichting, remlichten en knipperlichten.
je kan het kleurenpatroon namelijk zelf kiezen, je kan ook rood primair en rood secundair bestellen. Dan vervallen de knipperlichten.
Ik heb secundair amberkleurig gedaan, met extra kabelset kan ik dan de combinatie maken.
zie speedzilla
How to: Change out Hotbodies undertail lights to brighter/safer lights - Speedzilla Motorcycle Message Forums

20130430_1501310_zpsdffabb69.jpg

foto van speedzilla
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan