Honda VTR SP 1 & 2 Topic Deel 27

Status
Niet open voor verdere reacties.
Daar komt echt vele malen meer licht vanaf als de originele leds die er in zitten. Geintegreerde knippers zijn ook veel beter zichtbaar :Y
 
Aiaiaiaiai, vandaag op de motor naar werk en even naar mijn nieuwe baan. Alleen maar excuses om lekker te rije. Man wat een heerlijk remmetje ! Bij het uitgaan van rotonde schakelde ik automatisch omhoog... |( met als gevolg een slingerende achterkant en een zwart streepje op het asfalt. Oja, ik had het pookje andersom gedaan. :/
 
Zo dan, ff niet gereden hebben icm een andere manier van schakelen is wel ff tricky, zeker iets om even rekening mee te houden :o

Heb het pookje expres nog niet gemonteerd, eerste paar keer rijden na een winterstop is nog een beetje onwennig bij mij. Zou ik dat gelijk gemonteerd hebben, zou dat best eens verkeerd af kunnen lopen :/
 
Laatst bewerkt:
Daar ben ik zelf ook een beetje bang voor als ik het ga veranderen, dat ik het een keertje vergeet.....
Zeker als je ook nog een andere motor rijdt..
 
Laatst bewerkt:
Wie kan me de exacte hoeveelheid olie inclusief nieuw filter vertellen??

En draaien jullie hem eerst warm of tappen jullie gewoon koud af

Tip: bij een 4 liter verpakking (met filter vervangen), ongeveer 150ml in een maat beker doen. De rest van de verpakking kan er dan in 1x in. ff laten draaien, laten staan en oliepijl is dan precies goed. Desgewenst kan je altijd nog een beetje bijvullen. Heb ik afgelopen zondag ook gedaan.
 
Tip: bij een 4 liter verpakking (met filter vervangen), ongeveer 150ml in een maat beker doen. De rest van de verpakking kan er dan in 1x in. ff laten draaien, laten staan en oliepijl is dan precies goed. Desgewenst kan je altijd nog een beetje bijvullen. Heb ik afgelopen zondag ook gedaan.



Top dat is wel een handige tip
 
Ik vind het wel wat hebben, dat andersom schakelen (behalve dan die misser vanmiddag). En dat simpele pookje "direct" op je schakelbak vind ik mooi, daar hou ik van.
 
Ik weet hoe het heet, maar zie niet in hoe dat beter is op de openbare weg.

Makkelijker opschakelen.

Heb er zelf een tijdje mee gereden, maar geef toch de voorkeur aan normaal schakelen. Vooral het terugschakelen kon ik niet aan wennen op de GP manier.
 
Oh, did you Hawk ?
yep think so,,,
had gezegd hier over het een keer toevallig vergeten,,, denk dat je zelf beetje schrok of niet flo?
ik denk als je het lang genoeg doet weet je niet anders maar zoals bij jou dat je gewoon brainfart krijgt kan je effe schrikken
 
maar flo, beetje happy dus met je nieuwe voorem en potje?
wat zijn nou de verbeteringen?
ziet er wel mint uit btw;-)
stil waiting to hear your bike *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
maar flo, beetje happy dus met je nieuwe voorem en potje?
wat zijn nou de verbeteringen?
ziet er wel mint uit btw;-)
stil waiting to hear your bike *O* *O*
Ach ik rij al zo lang normaal schakelend (vanaf 1977) maar wen ik wel aan hoor.
Na stalen remleidingen is dit (rempomp) wel een upgrade die de vtr kan gebruiken. Na zeer goed ontluchten en een nachtje op spanning grijpt ie heerlijk vroeg aan en je hoeft absoluut niet hard te knijpen, 2 vingertjes of zelfs 1 vinger is genoeg. Samen met de Wilbers veren, vrij nieuwe banden en remblokken is mijn voorkantje ready to go !!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan