Motormiddag Noord Holland

skylight

MF'er
18 okt 2009
121
0
Schermerhorn
2015motormiddag.jpg

Voor alweer het 4e jaar zijn wij bezig een dag te organiseren voor mensen met een beperkte handicap.
Dit doen wij in samenwerking met Esdégé Reigersdaal in Heerhugowaard.

Deze dag is op 14 juni 2015 van 11.00 – 16.00 uur.

Wij zijn op zoek naar auto’s en motoren waarin of achterop de cliënten mee kunnen rijden

Wat is de bedoeling?

Dat er op het terrein van Reigersdaal zoveel mogelijk auto’s, motoren, zijspannen en trikes komen. Omdat het in 2014 zo goed bevallen is zullen de gepimpte auto´s en de stuntrijders ook weer aanwezig zijn.

Er zal een korte rit gereden worden in Heerhugowaard waarbij de cliënten van Esdégé Reigersdaal achterop de motoren en in de auto´s meerijden.

Er komt muziek, eten en drinken, de media wordt ingelicht, de route zal in de media gepubliceerd worden. Ook is er weer een fotograaf aanwezig.

Voor de bestuurders wordt er een lunch verzorgd.

De drumband van Esdégé Reigersdaal zal spelen en na afloop is er de wel bekende ijscokar.

Kortom het wordt weer een leuke dag.

Wil jij hieraan deelnemen en een cliënt achterop of naast je hebben, meld je dan snel aan!

Inschrijven kan t/m 31 mei 2015

Inschrijven via email: motormiddag@fftuffen.nl



Meer informatie op http://www.fftuffen.nl/site/auto-en-motormiddag/
 
Laatst bewerkt:
Wil je er wel bij zijn maar niemand achterop ??? Graag want tijdens de rit zijn er verschillende kruispunten die 'even' afgezet moeten worden om de groep bij elkaar te houden. Dus zonder iemand achterop ben je ook heel erg welkom!!!
 
Ik moet nog even slagen en daarna genoeg rij-ervaring op doen, maar eind mei is nog ver weg. Ik meld me aan zodra ik me zeker genoeg voel. Lijkt me een erg leuke dag!
 
Ik kan wellicht helpen met het afzetten van kruispunten etc. Heb er verder geen ervaring mee ofzo.....
Woon in de buurt. Ik zal even kijken of ik kan de 14e..
 
Terug
Bovenaan Onderaan