Groningen en Drenthe deel 35 het echt eeuwige topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Wim *D , bevalt het wonen in Rolde?

Prima hoor :) . Hoe gaat het verder met jullie? Sorry, ben even je echte naam kwijt :o .

echt gezellig hier..

nog wel gereden dit jaar wim?

Vorige week nog even naar Lauwersoog gereden. Denk wel dat ik meer kilometers op de racefiets heb gemaakt, dan op de motor :X .

Gister was ik nog even op het TT-circuit (ZAC-races waren daar). Begint toch weer hevig te kriebelen om ook weer te racen. Wie weet volgend jaar. Fazer maar weg doen en de Honda racer ook. Een Yamaha R6 racer lijkt mij wel wat!!
 
Prima hoor :) . Hoe gaat het verder met jullie? Sorry, ben even je echte naam kwijt :o .

Goed om te horen, met ons gaat het zoals altijd.. lekker zijn/mijn gangetje. Geeft niet dat je mijn naam kwijt bent hoor, is ook niet belangrijk.. maar het is Monique.Vorige week nog even naar Lauwersoog gereden. Denk wel dat ik meer kilometers op de racefiets heb gemaakt, dan op de motor :X .

Gister was ik nog even op het TT-circuit (ZAC-races waren daar). Begint toch weer hevig te kriebelen om ook weer te racen. Wie weet volgend jaar. Fazer maar weg doen en de Honda racer ook. Een Yamaha R6 racer lijkt mij wel wat!!

Racen op fiets of motorfiets, 2 leuke hobby's *D , maar we horen het wel als je weer het circuit opgaat :Y
 
Ik zou binnenkort wel ff een klein feestje willen houden met mn oude MF vrienden... Soort van verlate housewarming met bbq.

Nouja... klein hoeft t niet te zijn, als de hele stoep vol staat met motoren :D

Ik broed er nog ff op, maar geef aan of je dat leuk zou vinden!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan