Het grote suzuki V-strom topic deel 3

Bandenspanning,bij weggebruik zit ik er 0,3 bar boven de fabrieksopgaaf, bij ofroad zit ik dik onder de fabrieksopgaaf~[/quote]

~
 
hebben we dit jaar eigenlijk ook een meeting? hoeveel dl rijders hebben we onderhand eigenlijk(actief) :] ?

en nu is een keer ergens in het noorden? ik moet altijd heel nederland door crossen -O-
 
Paar jaar geleden hebben we dat gedaan, volgens mij olv Makreel. We hebben toen idd bij de Meern afgesproken, en daarna rondje Utrecht gedaan. Was zeker een leuke dag :Y :]
433920ada4f01c80f530c36e4be02d27

969cdbf0250ae01194d7ba571e1000ac
 
verbaast me niks, voor mij weer dik 2uur over de snelweg rijden, nee dank u
 
Ik snap het. Het is lastig om iets te organiseren waar iedereen uit NL aan mee kan doen. Een optie zou kunnen zijn om de route in het zuiden (of noorden) te starten en te eindigen in het noorden (of zuiden). Dan maakt iedereen ongeveer dezelfde hoeveelheid km's.
 
Laatst bewerkt:
das misschien waar, maar vaak is het iets van 11u verzamelen, dan zit ik dus 9uur op de motor, kolere eind op de snelweg, waar ik me werkelijk waar dood verveel. en dan ben je eindelijk op plaats van bestemming, stukje rijden. wat eten... en dan weer terug op de snelweg hangen, weer doodvervelen. dood en gebroken thuis.

motorrijden is leuk. maar de snelweg is wel 1 van de ellendigste dingen.
 
das misschien waar, maar vaak is het iets van 11u verzamelen, dan zit ik dus 9uur op de motor, kolere eind op de snelweg, waar ik me werkelijk waar dood verveel. en dan ben je eindelijk op plaats van bestemming, stukje rijden. wat eten... en dan weer terug op de snelweg hangen, weer doodvervelen. dood en gebroken thuis.

motorrijden is leuk. maar de snelweg is wel 1 van de ellendigste dingen.

Snap ik! Daarom mijn suggestie. Dan heeft iedereen ongeveer hetzelfde.
 
och heden nee. ik kan ook pas over weken. zit midden in verkoop en aankoop van ander huis, zo meteen eerst verbouwen, dus ik kan wellicht is ergens in september:D

als jullie eerder willen dan doen we het wat mij betreft 2x dit jaar, maar dan 1 sowieso zonder mij
 
Nou, ik wil overal wel heen rijden voor een ritje. Lijkt me echt ontzettend leuk ! Maar misschien wonen er ook wel mensen in de buurt van mij waarmee ik eens een stukje kan rijden?

Ik zal me in ieder geval even goed voorstellen nu:

Ik ben Pien, ik ben 25 jaar en ik woon in een klein dorpje naast Hardenberg. Ik rijd nu 4.5 jaar motor en heb onlangs dus met Pasen een gele V-strom gekocht :) Toen ik een week mijn rijbewijs had heb ik meteen maar de Route Des Grandes Alps gereden en sindsdien gaan we elk jaar op motorvakantie, we kamperen dan heel basic. (Veel mensen gruwelen van kamperen, maar ik vind het echt heel erg leuk) . Ik ben verpleegkundige van beroep en werk in Zwolle. Dus ik cross straks mooi elke dag op en neer op de Strom :) Ik ben opgegroeid in Assen en dus met de TT en MotoGP.
En tja. Dat was het wel?

Oh en de V-Strom rijdt zo ontzettend soepel en fijn dat we nu al plannen aan het maken zijn om dit jaar verder te rijden, misschien wel richting Griekenland of Istanbul.

Ik breng vandaag de motor weg naar de garage, hier wordt 'ie verlaagd zodat ik netjes bij de grond kan komen. Eerst door het aanpassen van de dogbones. Als dat niet lukt dan eventueel ook nog met zadel maar ik denk dat het zo wel lukt.
 
Welkom Pien. Mooie kleur. Mijn eerste V-Strom uit 2008 was ook een gele. Jammer dat die kleur er nu niet meer bij is. Maar met zwart gaat het ook best.
 
de nieuwe dl is gewoon in het geel te krijgen toch? de 1000 en ook de 650

suzuki_v_strom_1000-suzuki-0039-image-suzuki-v-strom-1000-geel.jpg


Suzuki-V-Strom-650-2017-Yellow.jpg



en welkom pien! :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan