Het grote Honda X-11 topic deel 2

Ja mooi. Was al aan het poetsen gegaan. Maar al die jaren vuil poets je niet simpel weg. Is toch redelijk goed gelukt.
 
Laatst bewerkt:
Lastig dat je niet gewoon een link naar een foto kan plaatsen. Normale pak ik gewoon de link uit m'n photobucket album maar krijg dan een foutmelding?
full
 
Ja dacht even wat aan te kunnen passen om het beter te laten aansluiten maar was blijkbaar de hiss antenne... Pff ja zo modern ben ik niet gewend. Nu start hij dus niet.

Heb een andere antenne gekocnt op ebay. Hoop dat die snel binnen is.

Wil er andere spiegels opzetten en wat kleine dingen doen. Verder vooral even goed poetsen. Achterlicht dat erop zit is led. Erg mooi maar wil er een die ook gelijk als knipperlichten te gebruiken is. Dus die komt er ook op.[afbeelding]

Welkom hier!
Gefeliciteerd met de aankoop van je nieuwe motor! Een blauwe nog wel, die gaan echt hard!
:]
 
Waar kun je voordelig een hugger ofwel achterspatbord kopen? Scheelt een hoop rommel bij je veer. Had ik voor m'n vfr ook en dat was nog mooi ook.
 
R&G maakt een soort shock sok, niet te verwarren met een snok sok ;)

ok tube, zie ik net :P

image_10376.jpg


blijft iig de schokdemper schoon.
 
Laatst bewerkt:
Led knipperlichten voor en achter gemonteerd met het juiste relais erbij. En ook een achterlicht met knipperlicht ingebouwd. Wel een klein los knipperlicht ernaast, moet wel veilig blijven.
full
 
Buikspoilertje ook al eronder. Nu komen er nog een blauwe koppeling en remhendel op een dubbele claxon en een hugger. Dan is die zoals ik hem mooi vind.
full
 
RC jij hebt niet stil gezeten,

Hoe kom je aan de tijd om zo veel aan te pakken in een keer? ☺

Of ben ik te druk met andere dingen😯.



Mooi die spulletjes allemaal
 
Terug
Bovenaan Onderaan