Het grote Honda X-11 topic deel 2

Als je hem op de bank laat afstellen kun je gaan voor de "optimale afstelling" en zou het verbruik omlaag moeten gaan , maar wie kijkt nou naar het verbruik ;) ...vermogen dat willen we toch allemaal _O- _O-

Nou verbruik is toch belangrijk met een X beetje doorrijden haal je toch gemiddeld 1op8. O-)
 
Rijd eigenlijk vrijwel nooit korte ritjes. Rijd nooit heel hoge top maar houd wel van flink optrekken en doortrekken.
Gebruik meestal dorstiger dan 1:12.
 
Hoge top is ook niet zo handig in dit land van drukte en overal speedcameras. Op de trapfiets woon ik 8 km van mijn werk, met de plof 9 km. Vroege diensten vind ik te vroeg, late diensten te laat, als het regent is het me te nat, en als het droog is is het te mooi weer om op de trapfiets te werk te gaan -O-

Ofwel; Het is altijd mooi motorweer :Y , en als het droog is is het heel mooi motorweer *O*

En zo kom ik dus aan al die korte ritjes :)
 
Heb ik niet :N Het is de Plof of de Trapfiets Lopen is géén optie :N

Gister nog een lekker stukkie an de reed weest. Mevrouw Strikkie achterop; dat gaat steeds beter; voor in het jaar was ze nog angstig, nu heb ik het gevoel dat ik een knee-down zou kunnen maken :) Niet dat ik dat doe met m'n stijve lijf, maar het had gekund ;)
 
Laatst bewerkt:
Die van mij wil juist graag vaker mee, is ook de aanleiding geweest een X-11 te kopen.
Mijn vorige motor was een Suzuki GSX-750 uit '83 met slappe vering en spaghetti frame, voor de jongeren onder ons; toen remmen nog als accessoire golden ;)
Bijna 200kg er op en alles boven 50km/h begint op suïcide te lijken. Omdat snelle motoren meestal ook een beter frame, vering en remmen hebben, besloot ik een Blackbird te kopen. :Y
Toen ging ik naar de Motorbeurs en zag een X-11, vond ik veel mooier als een Blackbird.
Ik wilde per-sé een rooie (vanwege de hogere snelheid) dus werd het deze :Y

En zo is het gekomen *D
 
Hee we gaan niet schelden hoor!
Ik heb zelf 4 Blackbirds, en geen X-11. De BB is echt wel mooier dan de X-11 doordat deze nogal dik/vet lijkt. De kuip slankt de motor af.....

Maar ik wil er ook nog een X-11 bij voor de verzameling. Kan prima naast mijn CBX en de Blackbirds, toch?
 
Beauty is in the eye of the beholder, ik vind de Blackbird ook een mooie motor, heb zelfs nog getwijfeld (terwijl ik de X-11 kocht werd een Blackbird ingeruild), maar geef toch voorkeur aan een naked :)

Ik wou dat ik ruimte had voor meer motoren, dan had ik de Soes beslist gehouden.
 
Hee we gaan niet schelden hoor!
Ik heb zelf 4 Blackbirds, en geen X-11. De BB is echt wel mooier dan de X-11 doordat deze nogal dik/vet lijkt. De kuip slankt de motor af.....

Maar ik wil er ook nog een X-11 bij voor de verzameling. Kan prima naast mijn CBX en de Blackbirds, toch?

Dus je vindt het mooi wat impossant is toch slank te laten lijken,
Daar moet ik toch een even over nadenken.
Nee de x vind ik toch net iets mooier dan de bb. ;)

Gelukkig smaken verschillen. :)
 
Die van mij wil juist graag vaker mee, is ook de aanleiding geweest een X-11 te kopen.
Mijn vorige motor was een Suzuki GSX-750 uit '83 met slappe vering en spaghetti frame, voor de jongeren onder ons; toen remmen nog als accessoire golden ;)
Bijna 200kg er op en alles boven 50km/h begint op suïcide te lijken. Omdat snelle motoren meestal ook een beter frame, vering en remmen hebben, besloot ik een Blackbird te kopen. :Y
Toen ging ik naar de Motorbeurs en zag een X-11, vond ik veel mooier als een Blackbird.
Ik wilde per-sé een rooie (vanwege de hogere snelheid) dus werd het deze :Y

En zo is het gekomen *D

Een rooie is niet sneller ze verbruiken gewoon minder.

:Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan