Honda CB1300 Superfour

Vanmorgen even naar het gemeentehuis geweest. Ik kan weer vijf jaar rijden. Indertijd heb ik alle rijbewijzen gehaald. Was toen vrij eenvoudig. Vrachtauto was een bestelwagen met een extra bladveer in het achterste pakket en daardoor was het eigengewicht plus laadvermogen boven de 3500 kg, dus een vrachtauto. Bus was gewoon wat andere theorievragen gelijktijdig met de theorie voor de vrachtauto. Maar nu heb ik een aantekening op het rijbewijs. De ogen zijn in de loop der tijd wat minder geworden. Als gevolg daarvan ben ik verplicht om bij het rijden van een vrachtauto of een bus een bril te dragen. Voor de motor en de gewone auto hoeft dat niet. Blijkbaar hoef ik dan niet alles te zien.

EgbertO

O, vreemd.
Je krijgt toch een code 01 op je rijbewijs als je een bril moet dragen tijdens het rijden?

Dat hele rijbewijzen gedoe is zowiezo oplichting van de bovenste plank.
Ik ben buschauffeur en mag met een 25 meter bus rijden maar niet met een grote aanhanger achter mijn auto omdat ik geen E rijbewijs heb.
Ik mag wel met zo'n grote dubbel gelede bus rijden maar niet met een klein campertje.
Oplichterij met dank aan onze flut overheid.
 
Krijg je nu wave schijven _O-

Lekker Pek. Je kent me en weet ik hoe ik uit me pantoffel ga als ze iets van me slopen waar ik zuinig op ben. Grrrr Ze waven lekker stuur pendelt als ik rem en me rempedaal gaat op en neer met remmen. Wave genoeg hahahahaha.
Ik hoop dat ie maandag goed gerepareerd word.
 
Lekker Pek. Je kent me en weet ik hoe ik uit me pantoffel ga als ze iets van me slopen waar ik zuinig op ben. Grrrr Ze waven lekker stuur pendelt als ik rem en me rempedaal gaat op en neer met remmen. Wave genoeg hahahahaha.
Ik hoop dat ie maandag goed gerepareerd word.

Yes yes i know,joe is zuinig op je spulletjes en gelijk heb je.Kost allemaal al zat en als ze het dan slopen mag je gerust uit je dak gaan hoor. ;)
 
Lekker binnen blijven het regent als de hel.

rijden moet ook nog even wachten bah
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan