Honda CB1300 Superfour

Voorlopig blijft ie nog in de schuur mannen....
Heb je mooi de tijd om de filterring te monteren.. 8-) ..de postduif is onderweg, hij komt er aan. :Y ..
eridld.jpg
 
Pekkie. Na 1000 euro voor de auto te hebben uitgegeven moet het heel even wachten

Ikke snap het,neem dan ook niet zo'n dure garage.Ik laat de Corsa van misses Pek keuren + beurt en achterremmen en wiellager en koplampverstelmotor repareren voor € 330,- _O- _O-
 
Laatst bewerkt:
Ikke snap het,neem dan ook niet zo'n dure garage.Ik laat de Corsa van misses Pek keuren + beurt en achterremmen en wiellager en koplampverstelmotor repareren voor € 330,- _O- _O-


Ja zo kan het ook maar de Renault is nu bijna helemaal in Orde.
Hoop ik........
Straks even naar Almere voor een raammechanisme.
Maandag terug voor de remmen.
Merkte dat me handrem ook te strak staat. Achterschijven worden ook bere warm.
Heb geen vrij slagje meer in de handremhendel. Even aanraken is meteen lampje aan.
Nou dat is voor maandag. Hopelijk is dan alles weer in orde.
 
Afgelopen week heb ik het originele Honda luchtfilter vervangen door een K&N exemplaar. Omdat het weer vanmorgen nog mooi was ben ik even een eindje gaan rijden. Ik had het gevoel dat de motor vooral bij lagere toeren wat beter oppakte. Maar dat gevoel kan natuurlijk ook beïnvloed zijn door de gedachte dat het beter zou moeten zijn.

Het ritje had ik ook voorbereid voor de GPS. Al hoewel de rit over een bekende route ging, wilde ook kijken hoe dat zou gaan met de Open Street Map als kaart om op te rijden. Deze kaart is wat aktueler dan de NAVTEC-kaart van Garmin. Maar echt overtuigend was de kaart nog niet. Bij het voorbereiden had ik blijkbaar de tussenpunten niet nauwkeurig geplaatst. Af en toe waren en wat vreemde aanwijzingen. Daar waar de software samen met de Navteckaart de punten wel op de weg zet blijkt dat dat met de OSM kaart nauwkeuriger moet. Een kleine miswijzing accepteert deze kaart niet en dan komen er vreemde aanwijzingen. Even over een parkeerplaats omdat het punt niet exact op de weg staat, zo zonder reden een parallel weg op wil. Maar soms ook het ontbreken van een melding of een melding die niet relevant is. Op een splitsing melden dat ik links af moet, terwijl de weg rechts een zandweg naar een boerderij is. Net ten zuiden van Dalfsen was een rotonde aangelegd. Rotonde stond wel op de OSM-kaart, maar de aanwijzingen waren nog gebaseerd op de oude situatie. Erg juichend ben ik dus nog niet, maar als ik in de loop van de tijd wat gewend ben aan de nukken van de OSM-kaart misschien kan het dan nog wat bijdraaien. We blijven af en toe wat testen.

Maar het gebak en de koffie bij Ekkelenkamp was lekker.
EgbertO
 
Afgelopen week heb ik het originele Honda luchtfilter vervangen door een K&N exemplaar. Omdat het weer vanmorgen nog mooi was ben ik even een eindje gaan rijden. Ik had het gevoel dat de motor vooral bij lagere toeren wat beter oppakte.
Durf het bijna niet te zeggen, maar verwijder het deksel...en hou hem open...nu heb je een mooi filter in een dichte broodtrommel...
Zie de foto bovenaan de pagina..
 
Terug
Bovenaan Onderaan