ducati 750 sport 2001 - remverlichting

ducalban

Rookie
19 mrt 2015
3
0
Goedenavond,

Ik heb een ducati 750 sport uit 2001. Sinds enkele dagen doet mijn remverlichting het niet meer als ik mijn voorrem gebruik. Bij het gebruiken van de achterrem krijg ik wel remverlichting.

Ik ben op zoek naar de "micro-switch"/remlichtschakelaar om deze te vervangen. Kan iemand mij vertellen waar ik deze kan vinden of een onderdeel nummer zodat ik deze online kan opzoeken om te zien hoe deze er uit ziet?

Alvast bedankt!
 
Weet je zeker dat ie stuk is?Heb zelf wel een paar keer gehad dat het kunstof staafje die de switch bediend,niet soepel kon bewegen in het gaatje waar ie in zit.
Schoonmaken en een beetje invetten deed dan wonderen.
 
Bedankt voor al jullie reacties! Ik heb het waarschijnlijk niet goed uitgelegd. Ik weet dat er ergens een switch moet zitten maar ik weet niet goed hoe hij er uit ziet en waar hij precies zit. Hierdoor kan ik hem ook niet controleren. Ik hoop dat jullie nogmaals de tijd willen nemen om te reageren.
nogmaals bedankt!
 
Even op de knieën en onder de remhandle kijken. Tijdens het inknijpen kun je de schakelaar horen klikken, als hij dat nog doet tenminste. En er lopen 2 draadjes naartoe.
 
Bedankt voor al jullie reacties! Ik heb het waarschijnlijk niet goed uitgelegd. Ik weet dat er ergens een switch moet zitten maar ik weet niet goed hoe hij er uit ziet en waar hij precies zit. Hierdoor kan ik hem ook niet controleren. Ik hoop dat jullie nogmaals de tijd willen nemen om te reageren.
nogmaals bedankt!

switch1.jpg


Aan de onderkant van de rempomp.
 
Goedemiddag ik heb mijn handvat er even afgehaald en omgedraaid om een goede foto te maken. Er gaat namelijk maar een kabel uit de rempomp. Kan het zijn dat ik een kabel verloren ben? Ik hoor ook niet het klikkende geluid wat jullie omschrijven.

Bedankt!
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan