Het GSX-R1000 Topic deel 20: The Ultimate Performance

@ Maderic,

Jij hebt precies ook nog niet kunnen rijden dan?
Ik heb ook nog niet kunnen rijden,ik ben nog steeds herstellende van het auto ongeluk... 5é operatie net achter de rug.
Moest je in 2017 eens op straat gaan rijden laat maar iets weten.
Sportmoto's zijn idd stevig aan het minderen, maar hier rijden er nog enkele rond in de buurt.

groetjes
 
@ Maderic,

Jij hebt precies ook nog niet kunnen rijden dan?
Ik heb ook nog niet kunnen rijden,ik ben nog steeds herstellende van het auto ongeluk... 5é operatie net achter de rug.
Moest je in 2017 eens op straat gaan rijden laat maar iets weten.
Sportmoto's zijn idd stevig aan het minderen, maar hier rijden er nog enkele rond in de buurt.

groetjes

Hey gixxer,

Dit jaar geen meter gereden, tenzij 500 km met een scooter op Mallorca. Scooteren op Mallorca is eeeeecht een aanrader, wat is dat een mooi eiland om te verkennen, een oneindig bochtenparcours, heerlijk.

Volgend jaar, zien we wel. Als het op de straat is, zal het toch hooguit rond de kerktoren zijn. Motor nodigt echt niet uit om lange ritten mee te doen, daarvoor staat hij te sportief afgesteld. Heel misschien hier of daar nog eens een circuitje meepikken. Brno blijft nog op mijn verlanglijstje.

Damn gast, nog altijd niet volledig herstelt? Pfwoe... van lange duur precies. Ik wens je volgend jaar een volledig herstel toe.

De pk monsters gaan hier in Belgie helemaal uit het straatbeeld verdwijnen. Zeker nu de 100 pk versies niet meer te krijgen zijn. Het gaat wel de tweedehands markt van die kanonnen nog wat doen opflakkeren.
 
Ik heb deze QS er nu al 3 jaar op zitten.
Bevalt perfect!
http://www.cordona.net/pq8.htm

Ontsteking onderbreking, variabel afhankelijk van toerental.
Schakeldruk instelbaar
GP-shift of normaal instelbaar.
Toerental instelbaar vanaf wanneer ie werkt.
Drag-race option.

Schakelt altijd zonder moeilijkheden, en nooit een onderbreking als t niet moet.
 
Had je filmpje nog gezien op YouTube idd! Ongetwijfeld ook prima apparaat, maar ben uiteindelijk toch voor de Annitori gegaan.

Ik heb twee jaar gereden met een Annitori quickshifter(gen 2, dacht ik) op een gsxr 600 k6 en 1000 k9. Beviel uitstekend! Weggedaan vanwege overstap op Powercommander.
 
Beste gsxr rijders,

Ik ben bezig om de voorvork keerringen te vervangen van mn k3,
Deze waren niet helemaal fris meer.
Is er iemand die me kan vertellen hoeveel olie er in de poot moet of wat de luchtkamerlengte moet zijn?

Gr.
 
Beste gsxr rijders,

Ik ben bezig om de voorvork keerringen te vervangen van mn k3,
Deze waren niet helemaal fris meer.
Is er iemand die me kan vertellen hoeveel olie er in de poot moet of wat de luchtkamerlengte moet zijn?

Gr.

Staat toch in het werkplaatshandboek :?

11h6kwj.png
 
Staat toch in het werkplaatshandboek :?

[afbeelding]

Ja klopt, dit had ik ook al gevonden. Toch bedankt :t
Op veel sites spreken ze echter ook van luchtkamer hoogte.
alleen is bijna nergens te vinden van waar ze dit meten.
Bovenkant buitenpoot tot bovenkant vloeistofnivo?
Bovenkant binnenkant tot bovenkant vloeistofnivo?
Demper geheel in onderste stand?
Demper geheel in bovenste stand?
Maar als je de inhoud van 509ml aanhoud, er vanuit gaande dat de poten geheel leeg zijn moet je toch ergens aan die 101mm komen.
Ik heb nu de inhoud van 509ml aangehouden, afgaande op wphb.
fingers crossed :}
 
Als je het WPHB wat verder volgt staat er exact in beschreven hoe je de vork dient af te vullen en uit te meten.. :+
 
Toen ik een paar maanden geleden mijn K2 kocht zat er een herrie pijp op.
Ik heb er nu de originele op zitten.
Oftewel ik heb vandaag voor de derde keer met het werkplaatshandboek erbij de bediening van de uitlaatklep aangesloten.
En ja hoor nog steeds regelmatig F1.
De klep loopt soepel, en de servo draait ook vlot op en neer zonder rare bijgeluiden.

Ik heb begrepen dat volgens suzuki de klep meer vermogen onderin geeft, en minder herrie bij lage toerentallen.
Maar is het op straat echt voelbaar en hoorbaar als ik de bekabeling los gooi en hem altijd open laat staan ?
Boeit dat, of is dat niet slim.?
 
Toen ik een paar maanden geleden mijn K2 kocht zat er een herrie pijp op.
Ik heb er nu de originele op zitten.
Oftewel ik heb vandaag voor de derde keer met het werkplaatshandboek erbij de bediening van de uitlaatklep aangesloten.
En ja hoor nog steeds regelmatig F1.
De klep loopt soepel, en de servo draait ook vlot op en neer zonder rare bijgeluiden.

Ik heb begrepen dat volgens suzuki de klep meer vermogen onderin geeft, en minder herrie bij lage toerentallen.
Maar is het op straat echt voelbaar en hoorbaar als ik de bekabeling los gooi en hem altijd open laat staan ?
Boeit dat, of is dat niet slim.?


Schadelijk is het niet maar je zal onderin wat minder koppel hebben met de klep altijd open
 
Hallo allemaal,

Ben de schuur aan het opruimen en kwam nog een linkpijp tegen voor Suzuki K7/K8. Deze linkpijp vervangt vervangt de dubbele demper voor een enkele demper. Volgens mij ook gelijk een kat-vervanger. Past op elke demper met een 60mm inlaat. Iemand interesse?

Groet,
René
full
 
Laatst bewerkt:
Voor een dubbele demper had ik hem van je overgenomen.
Ik heb vorig weekend mijn katalysator leeggebeund, alleen nog even terugmonteren.
 
Ga mij ook maar eens voorstellen in dit topic :)
Lees al een tijdje mee maar er is een gsxr op m'n pad gekomen :P
Dus maar even voorstellen dan, Maurice en sinds woensdag in het bezit van een goed gebruikte k2 :+
full
 
@ rene

Van welk merk uitlaat is de linkpijp?
Heb je soms een foto van de uitlaat op de motor?(Om te zien hoe schuin hij staat.)
Heb je soms het onderdeelnummer op een bon staan,de reden hiervoor is dan kan je zien of het ook op een ander type bv k9...past.
Moest hij op een k9 passen dan heb ik misschien wel interesse als de prijs ok is.
Ik denk dat het een rvs linkpijp is,of is het titanium?
Wat is je prijs,dit mag je me anders ook in een pb sturen.

groetjes
 
@ rene

Van welk merk uitlaat is de linkpijp?
Heb je soms een foto van de uitlaat op de motor?(Om te zien hoe schuin hij staat.)
Heb je soms het onderdeelnummer op een bon staan,de reden hiervoor is dan kan je zien of het ook op een ander type bv k9...past.
Moest hij op een k9 passen dan heb ik misschien wel interesse als de prijs ok is.
Ik denk dat het een rvs linkpijp is,of is het titanium?
Wat is je prijs,dit mag je me anders ook in een pb sturen.

groetjes

Hoi,

Sorry geen onderdeelnummer oid,dus zou niet weten of hij op een k9 past. Was voor een vorige motor op zoek naar alleen een demper met 60mm inlaat, vandaar dat ik deze linkpijp nooit heb gebruikt. Kan je dus ook geen foto sturen van hoe het staat. Het materiaal is RVS en er zat een Leovince Factory demper op. Zoals op de foto te zien is het een degelijk stukje pijp. Prijs? €45 incl. verzenden.

Groet, René
 
Heren ik sta op het punt om een motor uit Duitsland te halen een K7 ik was alleen benieuwt of iemand weet waar exact de code van het motorblok zit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan