Motor-Forum

Select Forum

WK Endurance

STOP! Turn around..

Reg. datum:
15 jul. 2002
quote:
snelle-meid schreef op 01 september 2016 @ 17:25:

[...]
Ja Superstock met de nieuwe R1 😊 ik rijd voor wen Frans Team.
Net de officiŽle training gehad op Paul Ricard.
Wat een gigantisch lang recht stuk!!! 1,8 km!
De motoren zijn geweldig en ik heb al nette tijden gereden. Ik ben er klaar voor 😊 echt zin in!

Toen de 500cc daar nog reed vertelde Wayne Gardner eens dat hij op dat rechte stuk altijd tijd had om over dingen na te denken, zoals 'heb ik de camper nou op slot gedaan?', 'is het gas uit?' :+
quote:
gRRaafie schreef op 01 september 2016 @ 22:07:
Hoe zit dat eigenlijk met Endurance wedstrijden? Ik zie bijvoorbeeld de Bol d'Or niet op de kalender staan van het FIM EWC, wel de 24 uur van Le Mans, de 12 uur van Portimao, de 8 uur van Suzuka en de 8 uur van Oschersleben.

Afgelopen maand is er een 6 uurs race op Spa Francochamps verreden en komende maand dus de Bol d'Or. Zijn er nog meer kampioenschappen naast de FIM EWC?

Even inlezen gRRaafie dan wordt alles duidelijk. Enkele posts terug staat het helemaal omschreven.
My Lifestyle determines my Deathstyle..

2017 NK SuperCup600 #8

Reg. datum:
05 okt. 2005
Sorry, overheen gelezen. Thanks!

Dan begrijp ik alleen nog niet waar de 6 uurs van Spa Francochamps dan bij hoort? Of is dat gewoon een eenmalig los event? Eybis organiseerde in 2012 ook soortgelijke endurance wedstrijden, doen nu alleen nog een kleine endurance op Portimao als ik me niet vergis. Of bijv. de 501 km van Assen die CRT Holland organiseert. Moet ik dan de 6 uurs van Spa ook als zoiets zien?

Sorry dat ik dit topic vervuil met meer dan alleen WK endurance, maar ik ben voor mezelf aan het orienteren wat er allemaal mogelijk is op endurance gebied en evt. dus te rijden is voor mij.
2016 OW Cup NK ProCup 600 kampioen
2017 OW Cup NK SuperCup 600
Suzuki GSX-R600 L2 | Team XLR8 Racing website |

Reg. datum:
15 aug. 2014
quote:
gRRaafie schreef op 02 september 2016 @ 07:37:

Dan begrijp ik alleen nog niet waar de 6 uurs van Spa Francochamps dan bij hoort? Of is dat gewoon een eenmalig los event? Eybis organiseerde in 2012 ook soortgelijke endurance wedstrijden, doen nu alleen nog een kleine endurance op Portimao als ik me niet vergis. Of bijv. de 501 km van Assen die CRT Holland organiseert. Moet ik dan de 6 uurs van Spa ook als zoiets zien?

Sorry dat ik dit topic vervuil met meer dan alleen WK endurance, maar ik ben voor mezelf aan het orienteren wat er allemaal mogelijk is op endurance gebied en evt. dus te rijden is voor mij.

Yep is gewoon een los evenement. Een paar jaar terug was er in Belgie een endurance kampioenschap ( Mssz en Bikers-days organiseerde dit samen) en dit evenement is er van overgebleven.

STOP! Turn around..

Reg. datum:
15 jul. 2002
quote:
gRRaafie schreef op 02 september 2016 @ 07:37:

No problem!
Anders had ik 't gewoon nog een keer ge-copy-paste voor je ;)
quote:

Wederom geen probleem, het blijft een forum. Maar wat je zelf al denkt en wat ivan210674 ook aangeeft, dat zijn op zich staande evenementen en vallen niet onder de vlag van de FIM. Wellicht dat ze daar nog achteraan gaan en zo'n race als de 6 uur van Spa er aan toevoegen(?).

Reg. datum:
15 aug. 2014
quote:
Arckira schreef op 02 september 2016 @ 19:21:

[...]

No problem!
Anders had ik 't gewoon nog een keer ge-copy-paste voor je ;)

[...]

Wederom geen probleem, het blijft een forum. Maar wat je zelf al denkt en wat ivan210674 ook aangeeft, dat zijn op zich staande evenementen en vallen niet onder de vlag van de FIM. Wellicht dat ze daar nog achteraan gaan en zo'n race als de 6 uur van Spa er aan toevoegen(?).

Ik denk het niet, dan moeten ze de baan veiliger maken

Reg. datum:
07 mrt. 2009
De 24h van Barcelona staat ook niet op de kalender maar is echt een prachtig mooi evenement! Een ontzettend mooie baan en altijd mooi weer en geweldig publiek! Ik heb m al 2x gereden en genoten tot de laatste ronde!! Daarbij mag je hier ook deelnemen met een 600. In de EWC kalender alleen op een 1000. 😉👍
www.jolanda-racing.nl

STOP! Turn around..

Reg. datum:
15 jul. 2002
quote:
ivan210674 schreef op 03 september 2016 @ 08:38:

[...]
Ik denk het niet, dan moeten ze de baan veiliger maken

Dat is waar, heb ik niet bij stil gestaan. Niet op korte termijn dus.
quote:
snelle-meid schreef op 05 september 2016 @ 14:20:
De 24h van Barcelona staat ook niet op de kalender maar is echt een prachtig mooi evenement! Een ontzettend mooie baan en altijd mooi weer en geweldig publiek! Ik heb m al 2x gereden en genoten tot de laatste ronde!! Daarbij mag je hier ook deelnemen met een 600. In de EWC kalender alleen op een 1000. 😉👍

Ook (nog) niet onder de vlag van de FIM dus, maar wie weet..ze willen uitbreiden ;)

2017 NK SuperCup600 #8

Reg. datum:
05 okt. 2005
quote:

En daar doen we het voor :Y

Denk dat ik de pijlen ga richten op 1 of 2 losse Europese endurance races, voordeeltje 600 is hier wel een goede, daar ben ik erg bekend mee natuurlijk. Heb me net even snel in zitten lezen op de website, thx voor de heads up over deze 24h.
gRRaafie wijzigde dit bericht op maandag 05 september 2016 19:34 (11%)

2017 NK SuperCup600 #8

Reg. datum:
05 okt. 2005
quote:
ivan210674 schreef op 02 september 2016 @ 07:57:

[...]

Yep is gewoon een los evenement. Een paar jaar terug was er in Belgie een endurance kampioenschap ( Mssz en Bikers-days organiseerde dit samen) en dit evenement is er van overgebleven.

Duidelijk, zelfde dus als de endurance race van Eybis op Portimao. Is ook de enige overgebleven van de grootse plannen die ze hadden met hun endurance kampioenschap.

Reg. datum:
07 mrt. 2009
quote:
gRRaafie schreef op 05 september 2016 @ 19:25:

[...]

En daar doen we het voor :Y

Denk dat ik de pijlen ga richten op 1 of 2 losse Europese endurance races, voordeeltje 600 is hier wel een goede, daar ben ik erg bekend mee natuurlijk. Heb me net even snel in zitten lezen op de website, thx voor de heads up over deze 24h.

Als je meer wilt weten vraag maar raak.
Alleen... Een 24h valt of staat met een goed team.
De 24h van Barcelona is heel proffesioneel dus vergis je niet. Wij hadden met 2 teams 30 man/vrouw lopen. Even een simpel ding bv: je hebt een tanksysteem nodig. Dat kost al een paar 1000🙈
www.jolanda-racing.nl

2017 NK SuperCup600 #8

Reg. datum:
05 okt. 2005
quote:
snelle-meid schreef op 05 september 2016 @ 22:16:

[...]

Als je meer wilt weten vraag maar raak.
Alleen... Een 24h valt of staat met een goed team.
De 24h van Barcelona is heel proffesioneel dus vergis je niet. Wij hadden met 2 teams 30 man/vrouw lopen. Even een simpel ding bv: je hebt een tanksysteem nodig. Dat kost al een paar 1000🙈

Will do. Thx! Ik heb al gezien dat er idd een hoop grote teams zijn die rijden dan. Toen je het over 600 had ging ik ook gelijk aan de brainstorm hoe ik mijn 600 aan kon passen, dat had ik na wat inlezen al gauw uit m'n hoofd gezet haha. Verstandigste is om mijn niveau in te schatten (reŽel) en aan de hand daarvan contact zoeken met wat STK600 teams denk ik. Zal er nog eens in duiken en mocht ik vragen hebben weet ik je te vinden!

Succes met de Bol d'Or! :]

Reg. datum:
29 mrt. 2012
Randy de Pineut gaat het proberen bij SRC Kawasaki

https://www.racesport.nl/...-world-endurance-coureur/

STOP! Turn around..

Reg. datum:
15 jul. 2002
quote:

Leuk om Randy terug te zien in competitie!

Reg. datum:
29 mrt. 2012
quote:
Arckira schreef op 06 september 2016 @ 16:34:

[...]

Leuk om Randy terug te zien in competitie!

Ik hoop dat tie wel eens zadelvast wordt...

STOP! Turn around..

Reg. datum:
15 jul. 2002
BoldOr2016.jpg

Het nieuwe FIM EWC 2016/2017 wereldkampioenschap endurance gaat beginnen! Vandaag, zaterdag en zondag is het 'Paul Ricard High Tech Test Track' in Castellet het toneel voor de Bol d'Or die als eerste wedstrijd voor het kampioenschap zal worden verreden.
Ik had graag wat meer info gegeven maar de tijd ontbreekt me. Gelukkig is alles te volgen via de FIM EWC website, Twitter, Facebook en Eurosport })

Reg. datum:
28 mei. 2015
Start delayed.
Race grotendeels te zien op Eurosport 2 HD en in het geheel op de Eurosport Player.
Druk weekend met ook nog tv uitzendingen van het World Superbike en British Superbike weekend.

Ik vind het raar vinden dat er vandaag, drie weken na Oschersleben?, een nieuw seizoen begint waarvan de tweede race pas een half jaar later plaatsvindt.

NK ProCup 1000 #9

Reg. datum:
19 feb. 2006
Live timing: https://www.fimewc.com/live-timing/

Jolanda is bezig met haar eerste stint :}
ZX-12R '00 / ZX-10R '05, Track bikes: ZX-7R '96 / ZX-10R '12
The Good, the Bad, the Ugly and the Black Sheep

www.kawasakimerkclub.eu

Nou moe?!

Reg. datum:
22 jun. 2010
quote:
gRRaafie schreef op 06 september 2016 @ 07:25:

[...]

Will do. Thx! Ik heb al gezien dat er idd een hoop grote teams zijn die rijden dan. Toen je het over 600 had ging ik ook gelijk aan de brainstorm hoe ik mijn 600 aan kon passen, dat had ik na wat inlezen al gauw uit m'n hoofd gezet haha. Verstandigste is om mijn niveau in te schatten (reŽel) en aan de hand daarvan contact zoeken met wat STK600 teams denk ik. Zal er nog eens in duiken en mocht ik vragen hebben weet ik je te vinden!

Succes met de Bol d'Or! :]

Als je voor zo'n avontuur nog een monteur met enige O-) ervaring zoekt, mag je altijd contact met me opnemen. :)
KTM RFS 450 sm / 600 SRAD '98 / KTMito supermono en KTM 990 lc8 supertwin projecten.

The Kidney Kid

Reg. datum:
19 jun. 2005
Mooie race. Jammer dat een mens ook slaap nodig heeft :+ *D
954rr en een Firestorm

Zoekt snelheid!

Reg. datum:
07 sep. 2013
quote:

Maak daar voor de huidige wedstrijd eens "tot en MET" van :P

Succes!
Motorloos

oud brood op snelle fiets

Reg. datum:
12 jul. 2005
Diep respect voor het #19 Girls Racing Team waar Jolanda in meerijdt. 23e plek na de pitstop tot nu toe! Mooie wedstrijd tot nu toe.

image.jpg

:} :}
mathh wijzigde dit bericht op zondag 18 september 2016 12:51 (10%)

Reg. datum:
12 jul. 2005
:]

image.jpg

green meanie

Reg. datum:
03 dec. 2006
Heeft iemand nog die achterbrug-wissel bij die Kawa gezien was zo rond 0.30u vannacht knap stukje werk van die monteurs alleen het waarom heb ik niet helemaal meegekregen.

Reg. datum:
12 jul. 2005
quote:
Kwajesaki schreef op 18 september 2016 @ 12:58:
Heeft iemand nog die achterbrug-wissel bij die Kawa gezien was zo rond 0.30u vannacht knap stukje werk van die monteurs alleen het waarom heb ik niet helemaal meegekregen.

Achteras gebroken en daardoor brug beschadigd ..

green meanie

Reg. datum:
03 dec. 2006
Okť dat had ik niet meegekregen .

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.