Losse kabel onder buddyseat, waarvoor?

Silencer

Die hard MF'er
5 jan 2003
305
0
Zeewolde
Sinds kort de trotse eigenaar van een Yamaha FZ8 Fazer ABS in Matte Grey *O* (als ik mooie foto's heb, zal ik uiteraard even posten).

Iemand enig idee waar dit kabeltje voor dient? Lijkt zo afgeleverd te zijn (gezien de nette afwerking met het zakje).

Jcb2Jsc.jpg


E8MLPR7.jpg
 
Is het een e-bike? ;)

Kijk gewoon even in je manual. Wss voor het aansluiten van diagnose-spullen bij onderhoud. Of voor een accessoire.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De Super Ténéré heeft die ook.

Dient voor diagnose van de ABS. Afblijven :)
Hiermee wordt normaal gezien door de dealer de ABS mee in werking gezet. De tool hiervoor doet niet meer dan 2 van de draadjes kortsluiten. Dit gebeurt best een keer per jaar (als de ABS nooit in werking schiet).
 
Laatst bewerkt:
Diagnose is veel gezegd, zie m'n edit.

Ze kortsluiten met die "tool" 2 van die draadjes en dan schiet de ABS in werking.
Er worden geen dingen uitgelezen denk ik. Enkel aan/uit gezet.
 
Laatst bewerkt:
Is een electronische tachograaf daar lezen ze je snelheden mee uit, nooit meer discussie over flitsers, radar of wat dan ook, een keer per jaar uitlezen, en je krijgt automatisch post van CJIB
 
Is een electronische tachograaf daar lezen ze je snelheden mee uit, nooit meer discussie over flitsers, radar of wat dan ook, een keer per jaar uitlezen, en je krijgt automatisch post van CJIB

-O- Fijn hoor......en bedankt. :( Breng jij dat zooitje graaiers ff lekker op een idee. Zulke dingen moet je nooit uitspreken, het is zelfs al gevaarlijk om dat in dit land te denken. :')
 
Terug
Bovenaan Onderaan