reparatieervaringen motorzaak Vos Oss?

AWH

Die hard MF'er
4 jan 2015
491
115
NL Oss N.Br.
Hallo,

Ik ben benieuwd naar evt.positieve of negatieve ervaringen met uitgebreide reparaties uitgevoerd door Vos Oss. Ikzelf heb altijd een dubbel gevoel bij ze,kan er niet goed de vinger op leggen. Ikzelf sta voor een "open blok" reparatie en ben dus opzoek naar ervaringen van voorgangers. Het zal toch over enkele honderden euro's gaan en wil graag een beetje zekerheid dat mijn motor in goede handen is.
Brand maar los wat mij betreft.

Groet,AWH.
 
Ik ben er zelf een aantal keer geweest voor scooters en brommers dus dat is misschien niet helemaal te vergelijken, maar ik ben er altijd heel netjes geholpen en ze hebben altijd mijn probleem goed opgelost. Naar mijn idee weten ze wel echt waar ze het over hebben.
Ik denk dat je motor er zeker in goede handen is.
 
Vos Oss is een top zaak ;) Arie(de eigenaar) is ook erg aardig
m1mzltsah6j7.jpg
 
Hallo,

Ik ben benieuwd naar evt.positieve of negatieve ervaringen met uitgebreide reparaties uitgevoerd door Vos Oss. Ikzelf heb altijd een dubbel gevoel bij ze,kan er niet goed de vinger op leggen. Ikzelf sta voor een "open blok" reparatie en ben dus opzoek naar ervaringen van voorgangers. Het zal toch over enkele honderden euro's gaan en wil graag een beetje zekerheid dat mijn motor in goede handen is.
Brand maar los wat mij betreft.

Groet,AWH.

Als je er geen goed gevoel bij hebt, dan ga je toch naar een ander, zou ik zeggen....
 
Ik ben er een keer geweest om naar een GSX1400 te kijken. Ik werd netjes onvangen, en verhaaltje over de brommer werd ook verteld, kreeg antwoord op mijn vragen. Niks geks.
Maar de kwaliteit van sleutelen heeft daar natuurlijk geen moer mee te maken.

Als je er geen goed gevoel bij hebt (heb ik bij geen enkele tent trouwens) dan ga je er toch gewoon niet naartoe!?
Ik heb helaas ook geen alternatief voor je in die regio....
 
Terug
Bovenaan Onderaan