Gsx-r k6/ k7 Moto Master remschijven, powercommander, ect

Michiel_B

Die hard MF'er
27 sep 2011
970
7
Bij deze bied ik wat onderdelen aan voor een Gsx-r 600 / 750 k6 / k7 i.v.m. de verkoop van mijn motor. De prijzen zijn vast, bieden heeft dan ook geen enkel nut. Onderdelen kunnen verzonden worden of opgehaald worden te Berghem.

- Moto Master Flame remschijven voor + achter. Alle schijven verkeren in nieuwstaat, geen groeven en zijn 5 mm dik (zoals nieuw). De remschijven gaan enkel als set weg incl. in goede staat verkerende Lucas remblokken. De remblokken voor zijn niet ingeremd op deze schijven. Enkel de remschijven zonder de remblokken kosten normaal al rond de €600 samen. De complete set mag weg voor €Verkocht

nx6fc4.jpg

2z9l351.jpg

2yn5hqu.jpg

2agvnt2.jpg


- Powercommander 5. Verkeerd in nieuwstaat en is ongeveer een jaar gebruikt. Alle bloekjes, stickers en doosjes zitten er nog bij. Nieuwprijs is €350 en mag nu weg voor €Verkocht.

t9zln4.jpg

spw6fo.jpg

nx841t.jpg

2cqcvhj.jpg

x1j5f7.jpg


- Speedohealer in goede staat, +/- 2 jaar gebruikt. Kost nieuw €80 en mag weg voor €Verkocht

684lfn.jpg

2crqzhg.jpg


- Titanium crash pads. Zijn ongebruikt en zonder montage bouten. Zo ver ik weet de enigste ter wereld. Mogen weg voor €75.

jrsmso.jpg

2z3uwp2.jpg

w9vbrn.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan