Wat ipv koelvloeistof in reservoir

LeDen

MF'er
19 jan 2015
64
0
Doordat ik en een vriend de koelvloeistof wouden vervangen en spoelen met de tuinslang, heeft hij de slang in het koelvloeistof reservoir gedaan ipv de radatior. De reservoir was helemaal vol tot upper.

Maar nu, heb ik dan toch met koelvloeistof de radiator helemaal tot het einde gevuld met koelvloeistof (normaal water zit dus nog steeds in het reservoir). Er ging ongeveer 1,2 liter in de radiator. In het reservoir heb ik niets meer bijgevuld.

Ik heb alles weer inelkaar gezet en de motor ongeveer 10min laten draaien en paar keer gas gegeven.

Maar, het water blijft nog in het reservoir zitten.
Hoe krijg ik ook het koelvloeistof reservoir helemaal leeg?

ps. Ik ga van de week all het koelvloeistof weer leeghalen en nieuwe erin doen.
 
Laatst bewerkt:
Cheerleaders on acid
full
 
Doordat ik en een vriend de koelvloeistof wouden vervangen en spoelen met de tuinslang, heeft hij de slang in het koelvloeistof reservoir gedaan ipv de radatior. De reservoir was helemaal vol tot upper.

Maar nu, heb ik dan toch met koelvloeistof de radiator helemaal tot het einde gevuld met koelvloeistof (normaal water zit dus nog steeds in het reservoir). Er ging ongeveer 1,2 liter in de radiator. In het reservoir heb ik niets meer bijgevuld.

Ik heb alles weer inelkaar gezet en de motor ongeveer 10min laten draaien en paar keer gas gegeven.

Maar, het water blijft nog in het reservoir zitten.
Hoe krijg ik ook het koelvloeistof reservoir helemaal leeg?

ps. Ik ga van de week all het koelvloeistof weer leeghalen en nieuwe erin doen.

Kattengrid erin doen, is al dat water zo weg. Naderhand kattengrid uit je systeem zuigen met een stofzuiger
full
full
full
full
 
Het koelsysteem vullen met kwik. Dit is zwaarder dan water dus het water komt er dan vanzelf boven uitzetten. En het is een prima antivries! (je termometer bevriest ook niet)
Maar pas op het is een tikje giftig en je motor weegt een paar killo zwaarder.
 
:^

Altijd weer 1 die er in trapt _O-



Even een serieus antwoord op de vraag van ts, stukje slang pakken, 1 kant onder in het tankje dompelen en aan de andere kant even zuigen (kan je ook je vriendin laten doen) en dan de kant waaraan gezogen is lager hangen dan de bodem van het tankje.
Je zal zien dat het water er vanzelf uit komt. *D
 
:^

Altijd weer 1 die er in trapt _O-



Even een serieus antwoord op de vraag van ts, stukje slang pakken, 1 kant onder in het tankje dompelen en aan de andere kant even zuigen (kan je ook je vriendin laten doen) en dan de kant waaraan gezogen is lager hangen dan de bodem van het tankje.
Je zal zien dat het water er vanzelf uit komt. *D

Tsjah...Er komen steeds meer tablet/smartphone gebruikers en op dat soort devices zie je niet waar een link heen leid, totdat je er op geklikt hebt :)
 
Laatst bewerkt:
Tsjah...Er komen steeds meer tablet/smartphone gebruikers en daar op zie je niet waar een link heen leid, totdat je er op geklikt hebt :)


Op mijn laptop zie ik ook niet waar de link heen leid, maar deze grap is al zo oud.
Ik heb gehoord dat Bolski schuddebuikend van zijn dinosaurus viel toen hij hem voor het eerst uithaalde. :Y
 
Op mijn laptop zie ik ook niet waar de link heen leid, maar deze grap is al zo oud.
Ik heb gehoord dat Bolski schuddebuikend van zijn dinosaurus viel toen hij hem voor het eerst uithaalde. :Y

Ik heb standaard ingesteld staan dat ik bij een "On Mouse Over" event van de browser te zien krijg waar ik naar doorverwezen wordt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan