Wat ipv koelvloeistof in reservoir

LeDen

MF'er
19 jan 2015
64
0
Doordat ik en een vriend de koelvloeistof wouden vervangen en spoelen met de tuinslang, heeft hij de slang in het koelvloeistof reservoir gedaan ipv de radatior. De reservoir was helemaal vol tot upper.

Maar nu, heb ik dan toch met koelvloeistof de radiator helemaal tot het einde gevuld met koelvloeistof (normaal water zit dus nog steeds in het reservoir). Er ging ongeveer 1,2 liter in de radiator. In het reservoir heb ik niets meer bijgevuld.

Ik heb alles weer inelkaar gezet en de motor ongeveer 10min laten draaien en paar keer gas gegeven.

Maar, het water blijft nog in het reservoir zitten.
Hoe krijg ik ook het koelvloeistof reservoir helemaal leeg?

ps. Ik ga van de week all het koelvloeistof weer leeghalen en nieuwe erin doen.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een Honda NTV, maar doordat ik en een vriend de koelvloeistof wouden vervangen en spoelen met de tuinslang, heeft hij de slang in het koelvloeistof reservoir gedaan ipv de radatior. De reservoir was helemaal vol tot upper.

Maar nu, heb ik dan toch met koelvloeistof de radiator helemaal tot het einde gevuld met koelvloeistof (normaal water zit dus nog steeds in het reservoir). Er ging ongeveer 1,2 liter in de radiator. In het reservoir heb ik niets meer bijgevuld.

Ik heb alles weer inelkaar gezet en de motor ongeveer 10min laten draaien en paar keer gas gegeven.

Maar, het water blijft nog in het reservoir zitten.
Hoe krijg ik ook het koelvloeistof reservoir helemaal leeg?

ps. Ik ga van de week all het koelvloeistof weer leeghalen en nieuwe erin doen.
Dop eraf en laten verdampen,kan wel even duren,maar na de zomer kun je ws wel weer rijden *D
 
:') :P
Toegegeven, ik heb ook wel eens zitten kijken naar z'n posthistorie, maar ik kon me er al niks bij voorstellen, gezien zijn onbesproken gedrag op GoT :P

Het merendeel hier snapt er écht niets van.... En dat houd ik (liever) ook maar zo.

Ik was net van plan om in een andere topic een reactie te plaatsen maar dat lijkt me gezien de daadwerkelijke "ban's" (hier) niet écht verstandig.

:P
 
Laatst bewerkt:
Lijkt me heel verstandig. Anders krijg je hetzelfde gedonder als deze MF-er })

Daar moet je inderdaad eens op klikken. Die "User" (als je 'm al zo mag bestempelen) is gewoon een "Eikel" eerste klas en mag gewoon voor 't leven gebanned worden wat mij betreft.

Wordt tijd dat de Mod's er eens wat aan doen en die gebruiker onder die link pér direct een ban op leggen.
 
Laatst bewerkt:
De motor op zijn kop zetten.
full
full
 
als je brommert warm word gooit hij tijdelijk het koelvloeistof in je reservoir omdat hij dat niet kwijt kan, zodra je brommert afkoelt kan dat overtollige vloeistof terug je blok in.

voor het leuke zou je er gedemineraliseerd water in kunnen kukelen.
voor de rest gewoon lekker :] en missschien minder onnozele maten uitkiezen, maar ach, is ook wel weer lachen he ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan