Nieuw achterbandje, maarja?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Alex93

MF'er
10 mei 2011
225
0
Hallo,

Ik heb nu Michelin Pilot CT2 eronder zitten, maar de achterband mag binnenkort alweer vervangen worden. Is maar 4500 km mee gereden (waarvan ik 1000 km, heb de motor 2e hands gekocht) maar dat vind ik vrij snel, of niet?

Nu is mijn vraag, waar kan ik deze Michelin Pilot CT2 180/55 achterband goedkoop vinden? Waar bestellen jullie altijd jullie bandjes? Heb hem zelf voor 116,20 gezien.

Mvg
 
Laatst bewerkt:
Waarom wil je er weer dezelfde op als je vindt dat ie zo snel slijt? Dan kun je beter een hardere band kiezen.

Ik bestel de mijne overigens altijd gewoon bij mijn motorzaak. Hoewel dat niet meer zo gewoon schijnt te zijn tegenwoordig.
 
Laatst bewerkt:
Waarom wil je er weer dezelfde op als je vindt dat ie zo snel slijt? Dan kun je beter een hardere band kiezen.

Ik bestel de mijne overigens altijd gewoon bij mijn motorzaak. Hoewel dat niet meer zo gewoon schijnt te zijn tegenwoordig.

Heb gelezen dat het niet word aangeraden om 2 verschillende banden te monteren (en mijn voorband is nog goed) Ik heb zelf ook maar 1000 km gereden met deze band, ik weet niet hoe de vorige eigenaar met zijn band omging.
 
Hallo,

Ik heb nu Michelin Pilot CT2 eronder zitten, maar de achterband mag binnenkort alweer vervangen worden. Is maar 4500 km mee gereden (waarvan ik 1000 km, heb de motor 2e hands gekocht) maar dat vind ik vrij snel, of niet?

Nu is mijn vraag, waar kan ik deze Michelin Pilot CT2 180/55 achterband goedkoop vinden? Waar bestellen jullie altijd jullie bandjes? Heb hem zelf voor 116,20 gezien.

Mvg

Ik neem aan de pilot power 2ct,kan ik 8000 km mee maken(vermogen 120-150pk)
Ik weet niet of je gekeken hebt bij,toen,3500 km,misschien was ie al ver op(vorige rijder,rechte stukken rijder,foute bandenspanning).
Ik zou rustig de gok nemen om een nieuwe te nemen,ze zijn vandaag de dag vrij goedkoop :) ,en wegligging is ,op straat,nog steeds heel erg goed :Y
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan