Gsxr600srad stotterd

Caren

Rookie
30 mrt 2015
4
0
Hallo
Ik heb mijn srad vorig jaar weg gezet zonder problemen.
Echter nu stotterd hij erg en knalt behoorlijk uit de uitlaat.
Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?

Groet Caren
 
Oke .Als ik dit zelf ga doen, moet ik dan nog ergens rekening mee houden? Kunnen het de bougies ook zijn. Ken de historie van de motor namelijk niet. Vorig jaar wel nieuwe olie en filters vervangen.
 
Oke .Als ik dit zelf ga doen, moet ik dan nog ergens rekening mee houden? Kunnen het de bougies ook zijn. Ken de historie van de motor namelijk niet. Vorig jaar wel nieuwe olie en filters vervangen.

als je de history niet kent kan het geen kwaad er gelijk nieuwe bougies in te draaien.
ikzelf houd alles bij,[schrijf alles op] dat vind ik makkelijk om terug te zoeken en hoef ik niks te onthouden.
midlifcrisis wordt al een daggie ouder. :+
 
Laatst bewerkt:
Hallo
Ik heb mijn srad vorig jaar weg gezet zonder problemen.
Echter nu stotterd hij erg en knalt behoorlijk uit de uitlaat.
Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?

Groet Caren


Hoi Caren, voordat je kapitalen aan geld gaat uitgeven om je carbs te laten reinigen.

Ga naar een motorzaak of bestel online deze flesjes Forte 1 Moto Power I en Moto Power 2.

Gooi het in een halve tank benzine in jou geval nu dan.Zit je tank vol no problemo ook erin mikken en ga met je motor rijden.Rij hem heel goed warm zet hem een nachtje weg.De volgende dag ga je er flink mee gassen maar let wel op de flitskasten :+ .

Helpt het spul goed rij dan die dag je tank zo goed als leeg.Koop nog een flesje Moto Power I gooi dat in een volle tank en ga dan rijden naar eigengelegenheid. ;) :]

Eigenlijk moet de voor elke winter je tank volgooien en Forte 1 Moto Power I en Moto Power 2 erin gooien en dan een laatste stukje ermee gaan rijden.Zodat het goedje overal in je carbs zit.Dan blijft alles namelijk mooi schoon in je benzine systeem en krijg je geen problemen zoals jij die nu hebt. ;)

Online kan je ze o.a hier bestellen.

Zoekresultaten voor ‘forte 1’ - Tenkateshop.com


Succes :W
 
Laatst bewerkt:
Hoi Caren, voordat je kapitalen aan geld gaat uitgeven om je carbs te laten reinigen.

Ga naar een motorzaak of bestel online deze flesjes Forte 1 Moto Power I en Moto Power 2.

Gooi het in een halve tank benzine in jou geval nu dan.Zit je tank vol no problemo ook erin mikken en ga met je motor rijden.Rij hem heel goed warm zet hem een nachtje weg.De volgende dag ga je er flink mee gassen maar let wel op de flitskasten :+ .

Helpt het spul goed rij dan die dag je tank zo goed als leeg.Koop nog een flesje Moto Power I gooi dat in een volle tank en ga dan rijden naar eigengelegenheid. ;) :]

Eigenlijk moet de voor elke winter je tank volgooien en Forte 1 Moto Power I en Moto Power 2 erin gooien en dan een laatste stukje ermee gaan rijden.Zodat het goedje overal in je carbs zit.Dan blijft alles namelijk mooi schoon in je benzine systeem en krijg je geen problemen zoals jij die nu hebt. ;)

Online kan je ze o.a hier bestellen.

Zoekresultaten voor ‘forte 1’ - Tenkateshop.com


Succes :W

Niet nodig hoor en helpt niks.

Geldverspilling :W
 
Laatst bewerkt:
Zo, Motor loopt weer als een zonnetje. Carburateurs gereinigd en alles weer gemonteerd. Bougies gecontroleerd, maar deze waren nog goed. Gelukkig geen muizennest.. bedankt voor de tips allemaal.
 
Zo, Motor loopt weer als een zonnetje. Carburateurs gereinigd en alles weer gemonteerd. Bougies gecontroleerd, maar deze waren nog goed. Gelukkig geen muizennest.. bedankt voor de tips allemaal.


Ok mooi zo en ook bedankt voor je terugkoppeling Caren.

Gooi bij een volgende winterstop dat Moto Power I en Moto Power 2 spul wel in je tank.Dan rij er heel eventjes meer in den rondte zodat het zich verdeelt in het brandstofcircuit.

Dan kan je de volgende keer zorgeloos aan de zomer beginnen.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook zn oudere motor met carburateurs die ik meestal op het circuit gebruik, en niet eens ieder jaar. Dus hij staat/stond zelfs wel eens 1 of 2 jaar ongebruikt in de hoek. En ik heb hier ook nooit last van gehad, tot vorig jaar. Toen pakte ik de srad 600 weer eens voor een ritje in juni voor het eerst sinds, ik denk 9 a 10 maanden. En toen moest ik ook mijn carburateurs helemaal reinigen. Dit komt naar mijn mening toch echt door die fantastische brandtstof van de pomp die steeds "milieuvriendelijker" wordt.
 
Hallo allemaal. Ik vind het jammer dat er volop word gediscussieerd over wat goed en niet goed is. Het gaat erom dat het probleem is opgelost, waarvoor nogmaals mijn dank, en niet dat we elkaar dingen moeten gaan verwijten. Iedereen heeft zijn eigen ervaring en deelt deze met elkaar. verkeerde aanbevelingen zijn er daarom ook niet. Groetjes Caren
 
Hallo allemaal. Ik vind het jammer dat er volop word gediscussieerd over wat goed en niet goed is. Het gaat erom dat het probleem is opgelost, waarvoor nogmaals mijn dank, en niet dat we elkaar dingen moeten gaan verwijten. Iedereen heeft zijn eigen ervaring en deelt deze met elkaar. verkeerde aanbevelingen zijn er daarom ook niet. Groetjes Caren

Hoi Caren,

Zou ik me niet druk om maken als ik jouw was, dat hoeft nl helemaal niet. Het gaat er hier heel rustig en netjes aan toe, heel normaal voor een forum......... Maar niet voor dit forum. Meestal gaat het er hier veel harder aan toe, ook persoonlijk vaak. Iedereen hier is volwassen ( :X ), en kan afhaken wanneer hij wil, maar echt we zijn wel wat gewend hoor. :9 Dus niets aan de hand :N , veel rijplezier met je srad, wordt mooi weer deze week. :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan