Keihin CVK40 o ringetje gezocht

harryv8

MF'er
1 mrt 2015
141
0
Goedemorgen,

Van de week naar motorzaak geweest om carburateur af te laten stellen en helaas tot de conclusie gekomen dat er een vacuüm lek aan zit. Volgens de monteur zit het hem in een stoffen ringetje wat over het asje van de gasklep zit. Vervolgens hebben we nog een rubber o-ringetje ter vervanging geprobeerd, wat goed leek te passen, maar helaas zonder succes.

Helaas blijkt dit ringetje niet los leverbaar te zijn B| :'). Nu ben ik op zoek naar tekening waarop dit ringetje te zien is, of de maten hier van zodat ik dit op nieuw kan laten maken. Heeft iemand hier een tekening of maat van?

Als iemand anders een beter idee heeft...deze zijn altijd welkom! :)
 
Goedemorgen,

Van de week naar motorzaak geweest om carburateur af te laten stellen en helaas tot de conclusie gekomen dat er een vacuüm lek aan zit. Volgens de monteur zit het hem in een stoffen ringetje wat over het asje van de gasklep zit. Vervolgens hebben we nog een rubber o-ringetje ter vervanging geprobeerd, wat goed leek te passen, maar helaas zonder succes.

Helaas blijkt dit ringetje niet los leverbaar te zijn B| :'). Nu ben ik op zoek naar tekening waarop dit ringetje te zien is, of de maten hier van zodat ik dit op nieuw kan laten maken. Heeft iemand hier een tekening of maat van?

Als iemand anders een beter idee heeft...deze zijn altijd welkom! :)
Welk model motor hoort ie op?
 
kawasaki-1993-a1-klx650-carburetor_bigkae0390e1611_dcab.gif


Deze?
Is van n KLX650 1993, niet van een R.
Indien dezelfde, dan is alles nog leverbaar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
O-ring van de gasklepas is niet los leverbaar.
voordat je een zoektocht begint, controleer eerst of er geen speling op de as zit.
dat kan ook wel weer gerepareerd worden, maar dat is al een stuk lastiger.
de o-ring zul je zelf een bijpassende moeten zoeken, tekening of maten van deze gasklepas en o-ring zijn er niet.
het is namelijk nooit de bedoeling van de fabrikant geweest om de gasklepas en afdichtingen te demonteren.
 
Laatst bewerkt:
[afbeelding]

Deze?
Is van n KLX650 1993, niet van een R.
Indien dezelfde, dan is alles nog leverbaar.

het is inderdaad die carb. Heb een rood cirkeltje waar het asje zit, en het ringetje zit dan aan de andere kant van dat asje (niet te zien op de tekening).

13:00 japparts eens bellen, als het leverbaar is (wat ik nu meerdere malen gehoord heb van niet) dan moet japparts dan wel hebben.

full
 
Bedankt voor je aanbod K@W@ maar maten heb ik niet.

Heb nu een carb aangeboden gekregen van een kawa klx650C uit '93. Weet iemand of er verschil tussen de carb van een R en een C uit '93?
 
Terug
Bovenaan Onderaan