Motorband

Xasuntox

Die hard MF'er
24 feb 2014
353
2
Dag allemaal,

Ik zit hier met 2 velgen met nog oude banden op. Nu zou ik deze eerst willen spuiten voor ik ze naar de bandenboer doe voor een nieuw setje. Nu hoe haal ik die banden er het best af? Ik heb niets van materiaal daarvoor, ik had al gedacht aan de banden gewoon kapot te zagen? Gaat dit?

Er komen sowieso nieuwe banden op.
 
Leuk dat je een absurde opmerking plaatst, maar ik zou het op prijs stellen als je daarbij niet andere berichten citeert, daarmee trek je namelijk de gegeven informatie in twijfel.


Hier sluit ik me helemaal bij aan, en zijn reactie is absoluut ook een direct bewijs van onkunde.

Blijkbaar heeft meneer RR. absoluut geen sjoege van het spade idee.
Als ie zich een minuutje had verdiept in de materie dan had ie het even kunnen bekijken hoe het werkt. Maar dat was dus teveel gevraagd en kwam die idiote reactie.

Maar vooruit, om die pannekoek dan maar even op het juiste spoor te trekken heb ik de juiste info voor 'm hier in het volgende clipje;

 
Heen je bandjes er van af?

Anders heb ik nog een goeie tip.
Flex erin zetten rookt alleen een beetje

Dacht ik ook een keertje te doen. :9
Wat een rook man. Niet te harden.
Maar goed, ik was er aan begonnen dus ook maar afmaken.
Wel een half uurtje zoet geweest om m'n flex te cleanen. '(
(overal gesmolten rubber)
Het was geen succes. :N
 
Dag allemaal,

Ik zit hier met 2 velgen met nog oude banden op. Nu zou ik deze eerst willen spuiten voor ik ze naar de bandenboer doe voor een nieuw setje. Nu hoe haal ik die banden er het best af? Ik heb niets van materiaal daarvoor, ik had al gedacht aan de banden gewoon kapot te zagen? Gaat dit?

Er komen sowieso nieuwe banden op.
Naar bandenboer.
Banden er af, loodjes er af, ventiel er af.

Wielen mee, zelf spuiten.

dan terug naar bandenboer, die monteert en balanceert je wielen, met banden naar keuze.

Eigen risico ivm eigen spuitwerk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan