burgman 650

kikker68

Rookie
3 apr 2015
2
0
rotterdam
Hallo ik heb sinds vandaag een burgman 650,nu is mijn vraag klopt het dat als ik mn gas loslaat er een redelijke vertraging optreed doordat het een automaat is(is voor mij eerste keer dat ik automaat rij)lijkt wel of er een rem klauw blijft hangen zo'n vertraging zit erop
 
Laatst bewerkt:
burgman650 duwt altijd lastig. heeft ook wat met de automaat te maken.
hij remt inderdaad redelijk op de motor zeker in de powerstand. dan houd de motor altijd een wat hoger toerental aan zodat hij lekker alert reageert maar daardoor rem je ook meer op de motor af. ook erg handig in de bergen zodat je niet telkens hoeft te remmen.
maar vastlopende remmen komen ook voor en dan remt het heel goed bij het loslaten van het gas.
als je twijfelt mag je wel een keer komen vergelijken hier zetten we die van mij er even naast.
als je de remmen vermoed leen dan even iemand in die wat gewicht in de schaal legt als je de motor op de middenbok zet en je laat die vrijwilliger dan op de duozitplaats zitten komt meestal het voorwiel los en kan je even kijken of die normaal draait. achterwiel kan je ook makkelijk zien zet de motor met warme draaiende motor even op de middenbok en je zal zien dat het achterwiel rustig gaat draaien. de snelheidsmeter geeft dan een 7 km/u aan ongeveer. blijft hij stil staan dan loopt waarschijnlijk de rem aan.
zachte achterband laat de motor ook harder afremmen als normaal.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan