Welk kleurtype Honda CBR?

nikitasvm

MF'er
10 aug 2014
95
7
Beste MF'ers,

Heeft iemand enig idee welke kleur geel dit is (wellicht een typekenmerk oid)? Plaatje wil niet meewerken, dus even een link .

Ik heb 't geprobeerd te achterhalen, maar word nergens wijzer van, dus hopelijk heeft er iemand een idee. Thanks!
 
Laatst bewerkt:
Daar kan niemand wat mee...

Het is een sticker die in de kleur verloopt van donker naar lichter.

Wat is precies je bedoeling? Misschien kan iemand je op weg helpen als je vertelt wat je voor ogen hebt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Daar kan niemand wat mee...

Het is een sticker die in de kleur verloopt van donker naar lichter.

Wat is precies je bedoeling? Misschien kan iemand je op weg helpen als je vertelt wat je voor ogen hebt.

Zit wat in ;) Mijn spiegels zijn namelijk dezelfde kleur geel (de lichtste variant) evenals mijn velgen. Nu zijn de spiegels beschadigd en wil ik ze overspuiten (of dit laten doen), maar dan heb ik het exacte kleurtype nodig. Dus vandaar mijn vraag, wellicht dat iemand hier ervaring mee heeft.
 
Merci! NH-1DA, nu kan ik weer verder :)
Denk niet dat je daar veel aan hebt. NH1 is zwart, de hoofdkleur van de motor. Die staat op het label aangegeven en dat klopt ook. Gele kleuren hebben een kleurcode die begint met 'Y ' . Ga even langs een spuiterij , daar hebben ze vast wel een kleurenwaaier of kaartsysteem met gele uni kleuren. Kans is groot dat er eentje bij zit die goed genoeg overeenkomt voor je spiegels.
 
Denk niet dat je daar veel aan hebt. NH1 is zwart, de hoofdkleur van de motor. Die staat op het label aangegeven en dat klopt ook. Gele kleuren hebben een kleurcode die begint met 'Y ' . Ga even langs een spuiterij , daar hebben ze vast wel een kleurenwaaier of kaartsysteem met gele uni kleuren. Kans is groot dat er eentje bij zit die goed genoeg overeenkomt voor je spiegels.
Vampire heeft gelijk.
http://www.docstoc.com/docs/17820684/ALL-HONDA-COLOUR-CODES-AND-COLOURS
NH-1 is zwart. Wat de toevoeging DA betekent kan ik niet vinden.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan