Goed adres voor knipperlichten en led omgeving Den Haag

Lukic

MF veteraan
22 sep 2002
2.032
0
Den Haag
Weet iemand een goed adres voor after market spul voor op de motor zoals knipperlichten en led verlichting? Liefst in de omgeving van Den Haag?
 
Elke motorzaak heeft dat spul wel liggen.

Als ik even snel denk wat we in de buurt hebben van Den Haag:
Motoport Wateringen, Van Veen (achter Motorport), Hans van Wijk, Motorcentrum Naaldwijk, Bolman motoren.
Verder legio websites natuurlijk. ff googelen en je wordt doodgegooid met websites!
 
Vraag even wat de minimale spanning is die de led raw nodig heeft en vraag wat de uitgangsspanning van het relais is.
Als de verkoper hier geen antwoord op kan geven zou ik het ergens ander proberen.
Ik lees hier iets teveel problemen die ontstaan als gevolg van de verkeerde onderdelen.
 
jep, Bolman is nog zo'n beetje de enige in DH

Wang heeft dat spul volgens mij niet liggen (maar kan je er vast wel aan helpen)

Verder is Motoport Wateringen ook praktisch gezien in Den Haag. Ook Hans van Wijk in Zoetermeer is niet ver (en beter dan Motoport naar mijn mening)
 
Inderdaad al moet ik zeggen dat de hele goedkope niet altijd goed waterdicht zijn of toch snel defect raken

Voor 5 dollar en een maandje wachten is het risico wel heel klein toch? Ik heb ooit spiegels gekocht voor 75 euro. Na een glijpartij wou ik een nieuwe set bestellen, maar kreeg het bericht dat het lang gaat duren omdat ze niet meer op voorraad zijn en helemaal uit china moeten komen. Aliexpress verkoopt ze ook voor 35 dollar met gratis verzending.

Een spiegel of knipperlichtje is vrij onschuldig wanneer het defect raakt. Hebben we het over remblokken of remschijven dan koop ik het liever origineel of van een bekend alternatief merk welke zich heeft bewezen. Imo vind ik knipperlichten voor 30-60 euro welke met wat wachten voor een 5je te scoren zijn geldverspilling.
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad al moet ik zeggen dat de hele goedkope niet altijd goed waterdicht zijn of toch snel defect raken

Dit is ook mijn ervaring, maar ben het er wel mee eens dat een defect knipperlichtje niet het einde van de wereld is.

Ook is de lichtopbrengst vaak slecht. Niet dat je meteen 10.000 lumen bouwlamp-lichtkanonnen in je knipperlichten nodig hebt, maar het is bij mijn richtingaanwijzers toch wel lastig te zien als de zon schijnt.
 
Bedankt voor de tips. Vandaga langs Bolman, van Veen en Motorport geweest, maar was allemaal niks en reteduur. Ik ga voor online bestellen!

Bolman is toch niet duur? Geen idee wat je budget is hoor, maar ik heb daar nog nooit teveel betaald...
Online misschien iets goedkoper, maar met verzendkosten enzo...
 
Ik vind deze wel aardig als knipperlicht:

2X richtingaanwijzer indicator led lampen lamp motorcycle blinker amber winker in 2X richtingaanwijzer indicator led-lampen lamp motorcycle blinker amber winker van flashers op AliExpress.com | Alibaba Groep

Is 12 volt en komt overeen met de accuspanning van mijn KTM.

Maar zou ik er nou nog een relais tussen moeten zetten? Ik heb een geïntegreerd remlicht en knipperlichten aan de achterkant en die knipperen prima (niet te snel) zonder.

Heb deze ingedachte voor mijn dagrijverlichting:

gratis verzending auto diy 1.8cm 9w 7000k 500 lumen waterdichte eagle eye LED dagrijverlichting/remlichten/verlichting( DC 12V) in gratis verzending auto diy 1.8cm 9w 7000k 500- lumen waterdichte eagle eye LED-dagrijverlichting/remlichten/verlichting( DC 12V) van Auto Licht Montage op AliExpress.com | Alibaba Groep

Ook 12 Volt. Met 9 watt per stuk wel een stuk minder vermogen dan de originele verlichting van 60/55 wat.

Neem aan dat alles wel past op de groep waar een zekering op zit met 15A?

Ik ben nogal een Elektro-nov. Dus sorry voor de eventuele domme vragen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan