MF ** Zuid-Holland topic 48** zonder ritjes

Hoi,zeker lekker bevrijdingsdag,ben net terug van een heerlijk ritje,prachtig weer, :] .Morgen lekker ATV,en de rest van het weekend ook godenweer :} . Ik heb gisteren alleen mijn SV om laten vallen in de garage,dus een klein deukje in de tank, :( Maakt niet uit,ze rijd nog net zo lekker, ;)
 
Zeker lekker kilometers maken,zondag weer de Mega-meeting,zin in, *O* *O* :] We gaan met een leuke groep lekker kijken,burgers eten en kletsen,brommers kieken,word gezellig, :)
 
FF een vraag,weet iemand in deze topic waar deze brug zich bevindt?
full
 
Hey dames en heren,

Ben er weer.
Even tussenuit geweest iets met huis kopen flink verbouwen en een trouwerij plannen.
Maar ik lees weer gezellig mee. :W

Groetjes miss-sea
 
Goedenavond,

Zal me hier ook maar eens aanmelden :)
Ik was op ei-gen-lijk zoek naar een Gouda topic, maar dat lijkt niet actief te bestaan.
Afgeopen maand ben ik namelijk (met mijn vriendin) verhuisd naar Gouda, vanuit Rijswijk.
Ik ben op werkdagen te spotten op de A12 richting Delft, op een Triumph Sprint GT.

Soort van on-topic: afgelopen weekend was ik in Rockanje: classic races bekeken. Gelukkig de crash niet gezien :X

:W Miss-sea
 
Laatst bewerkt:
zijn er nog mensen die een plek zoeken voor hun motor in centrum leiden?
ik weet een garageplek te huur(meerdere motoren in de garage) maar ruimte zat.
met stroom en verwarmd(klussen is niet de bedoeling anders dan simpel onderhoud.
kosten zijn 180 per HALF jaar.
bij interesse breng ik je in contact met de eigenaar.
 
Goedenavond,

Zal me hier ook maar eens aanmelden :)
Ik was op ei-gen-lijk zoek naar een Gouda topic, maar dat lijkt niet actief te bestaan.
Afgeopen maand ben ik namelijk (met mijn vriendin) verhuisd naar Gouda, vanuit Rijswijk.
Ik ben op werkdagen te spotten op de A12 richting Delft, op een Triumph Sprint GT.

Soort van on-topic: afgelopen weekend was ik in Rockanje: classic races bekeken. Gelukkig de crash niet gezien :X
H
:W Miss-sea
:W mede gouwenaar :+
Nauw erg actief is het hier ook niet meer hoor :o
Ik geloof dat de meeste hier in het bollen en duinstreekt topic zitten.en de rest via watsapp :P
 
Goedenavond,

Zal me hier ook maar eens aanmelden :)
Ik was op ei-gen-lijk zoek naar een Gouda topic, maar dat lijkt niet actief te bestaan.
Afgeopen maand ben ik namelijk (met mijn vriendin) verhuisd naar Gouda, vanuit Rijswijk.
Ik ben op werkdagen te spotten op de A12 richting Delft, op een Triumph Sprint GT.

Soort van on-topic: afgelopen weekend was ik in Rockanje: classic races bekeken. Gelukkig de crash niet gezien :X

:W Miss-sea

Welkom! :W

Topic is indd een beetje doorgebloed. Ik ben een toekomstig Gouds meisje :+ als ik dat zo mag zeggen :P Ik rij nu al met enige regelmaat vanuit Gouda naar Zoetermeer. Zal mijn ogen dan open houden en misschien spot ik je een keer.

Afgelopen zaterdag heb ik mij heel goed vermaakt op het circuit van Lelystad. Voor iedereen aan te raden die eens wil proeven aan het circuit rijden (de echte Wannabee Rossi's zullen aan Lelystad waarschijnlijk (te) weinig lol beleven, maar voor mij is het heel veel fun *O* )
 
Goedenavond,

Zal me hier ook maar eens aanmelden :)
Ik was op ei-gen-lijk zoek naar een Gouda topic, maar dat lijkt niet actief te bestaan.
Afgeopen maand ben ik namelijk (met mijn vriendin) verhuisd naar Gouda, vanuit Rijswijk.
Ik ben op werkdagen te spotten op de A12 richting Delft, op een Triumph Sprint GT.

Soort van on-topic: afgelopen weekend was ik in Rockanje: classic races bekeken. Gelukkig de crash niet gezien :X

:W Miss-sea

Welkom, hier nog een Gouwenaar. *D
Als we zo doorgaan kunnen we het oude Gouda-topic wel weer openen. :P

Als ik jou was zou ik ver weg blijven van dat bollentopic, daar zit alleen maar tuig.
 
Welkom, hier nog een Gouwenaar. *D
Als we zo doorgaan kunnen we het oude Gouda-topic wel weer openen. :P

Als ik jou was zou ik ver weg blijven van dat bollentopic, daar zit alleen maar tuig.

Ik woon tussen Gouda en Gouderak aan de ijssel 🎉 Is krimpenerwaard... Maar werk en leef in gouda 😂

Inmiddels rijd ik nu alleen nog maar circuit, komt binnen paar jaar wel weer straat motor bij... Daarom lees ik hier nog mee 😁
 
Terug
Bovenaan Onderaan