MF ** Zuid-Holland topic 48** zonder ritjes

Das geen fijne situatie heren, ik had destijds nog het "geluk" dat er geen kind in het spel was.

Erg veel sterkte de komende tijd!

Hoe zit jij qua huis dan Maarten? Moet je dat ook gaan verkopen?
 
Sterkte heren!

Zijn er ook nog positieve relatieverhalen? Straks jagen jullie m'n vent bij me weg als ie dit leest :+
 
Laatst bewerkt:
@Marcel: Nee huis hoeft niet verkocht te worden. Financieel geen probleem anders zou ik ook niet kijken voor een motor :) Alleen nog vraag of zij erin wil blijven met de meiden en ik wat anders ga zoeken of andersom. Voor mij om het even zolang de meiden maar op een goede plek zitten.

Bas kaal aan worden?? Ach mijn parkeervakken zijn ook 'uitgegroeid' tot de grootte van een vrachtwagen combinatie _O-
 
Nog mensen hier na de beurs vandaag?mn pa staat weer bij de hayabusa club,vraag maar de de man met de stroopwafels :+ ik zelf ga ff een daggie kouwlijden op t water })
 
Laatst bewerkt:
@Marcel: Nee huis hoeft niet verkocht te worden. Financieel geen probleem anders zou ik ook niet kijken voor een motor :) Alleen nog vraag of zij erin wil blijven met de meiden en ik wat anders ga zoeken of andersom. Voor mij om het even zolang de meiden maar op een goede plek zitten.

Bas kaal aan worden?? Ach mijn parkeervakken zijn ook 'uitgegroeid' tot de grootte van een vrachtwagen combinatie _O-
Das wel zo fijn als er niets verkocht hoeft te worden (been there, done that).

Je maakt het zoals altijd weer te makkelijk om een slechte grap in te koppen :X
 
Das wel zo fijn als er niets verkocht hoeft te worden (been there, done that).

Je maakt het zoals altijd weer te makkelijk om een slechte grap in te koppen :X

Sommige dingen veranderen ook nooit _O-

Maar idd, we moeten nog even rond de tafel gaan zitten maar qua geldzaken komt wel goed.

Heb gelukkig nog wel n auto.maar die mag er voor t mooie ook uit(astra station)hint hint O-)

Auto nog even niet nodig..... denk ik :X
 
Heb je die Cuore niet meer dan?
Cuore was een Renault Megane Station geworden de laatste keer toen wij elkaar zagen in de Mac Leiden met Kees erbij ;) Stuk veiliger en ruimer met 2 kids :Y
Daarna omgerolen voor een Megane diesel omdat we dik 30k km in het jaar reden :X Alleen de dikke pech gehad dat airco, dynamo, banden, grote beurt incl waterpomp/distri aankwamen op een moment dat we iets te krap hadden.

Nu even niets even wachten tot de geldboom gearriveerd is daarna weer wat leuks om te rijden. Lang verhaal en heb voorgenomen geen lange verhalen meer te typen _O- _O- _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan