Triumph Speed Triple topic deel 47

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmmm..MDS heeft deze koplampen er op gezet…Even kijken waar hij ze dus vandaan heeft en die verkopende partij de kwestie voorleggen? Moet dit binnen een bepaald tijdsbestek? Ik heb de motor nu al weer een tijdje natuurlijk en ze zaten er bij MDS ook al op…
Koplampen horen erg lang mee te gaan. Dat mag je gewoon verwachten. Het is ondertussen wel bewezen dat het een fabrikagefout is geweest. Belangrijk voor jou is wel aankoopbewijs. Zo kun je bewijzen dat het om het slechte type gaat. Mogeljk kan de verkoper het dan claimen bijzijn importeur en kost het hem ook niets. Dan kunnen nieuwe lampen gewoon geleverd worden. Echtr vermoed ik dat de claims via motornummers verlopen. Dan wordt het lastiger, maar feit blijft dat een ondeugdelijk product is geleverd.

Enige coulance lijkt mij normaal... wettelijk staje best sterk maar in de praktijk moet hetmaar blijken. Niemand die om zoiets naar de rechter gaat ofzo. Kortom ik zou het wel bij de verkoper aanhalen. Voor jezelf bepalen wat je acceptabel vindt (bijv 50% korting nieuwe set lampen als minimaal bod)
 
OK OK.
Jullie hebben misschien gelijk wat betreft een O ringetje.
Mijn eigen ervaring wat WD40 en rubber betreft is op grotere rubber basis.
Moest een rubbere (soort binnenband) over een stalen pijp schuiven.
Lukte niet.
Mijn collega riep. Spuit hem even in met wd40. Toen ik het weer probeerde lukte het wel maar nu was ie te ruim geworden.
Vandaar dat ik geen wd40 meer gebruik in combinatie met rubber.

next time....vaseline gebruiken of gewoon in warm water leggen ;)
 
Vaseline spray moet je ook voor uitkijken.
Daar heb ik al een paar keer mn kop tegen gestoten. (Je moet toch testen of het toeval is he)

Uit een pot gaat wel goed btw

Jij hebt je kop tegen een bus vaselinespray gestoten? :?

LT-Unilever-Vaseline_opt_1687353824.jpg
 
Als ik die koppelingen zo zie: :9~
Mooi spul, misschien die van mij ook maar upgraden.

Waar heb je ze vandaan?

Na veel zoeken heb ik ze uiteindelijk bij http://www.phoenix-contracts.co.uk/shop/ vandaan.
omdat ze bij http://www.tom-parker.co.uk/ geen optie hebben om te betalen met paypal.
en bij phoenix contracts wel.
je kan alleen het land waar je woont niet aanpassen dus heb ik de beste man een mail gestuurd.
Bleek het ook een triumph rijder te zijn (Triumph thunderbird 900). Hij heeft mij prima geholpen en kreeg ze 2 dagen na verzending al binnen.

Zo te zien zijn ze van het merk CRC, dat vind je zo op het internet :)

CPC, wat staat voor Colder Products Company, welk een amerikaans bedrijf betreft.

valt nog alles tegen om ze te vinden, vooral als je niet over een credit card beschikt :/
 
Koplampen horen erg lang mee te gaan. Dat mag je gewoon verwachten. Het is ondertussen wel bewezen dat het een fabrikagefout is geweest. Belangrijk voor jou is wel aankoopbewijs. Zo kun je bewijzen dat het om het slechte type gaat. Mogeljk kan de verkoper het dan claimen bijzijn importeur en kost het hem ook niets. Dan kunnen nieuwe lampen gewoon geleverd worden. Echtr vermoed ik dat de claims via motornummers verlopen. Dan wordt het lastiger, maar feit blijft dat een ondeugdelijk product is geleverd.

Enige coulance lijkt mij normaal... wettelijk staje best sterk maar in de praktijk moet hetmaar blijken. Niemand die om zoiets naar de rechter gaat ofzo. Kortom ik zou het wel bij de verkoper aanhalen. Voor jezelf bepalen wat je acceptabel vindt (bijv 50% korting nieuwe set lampen als minimaal bod)

Ik ben ook bang dat claims via het motornummer verlopen idd..Heb MDS even pb gestuurd. Afwachten maar even. Edit..Al reactie terug van MDS.. :}
 
Laatst bewerkt:
Hoofd bestands-deel van WD40 is gewoon visolie met een aangenamer geurtje. :X
WD40 is gewoon een schoonmaak goedje....goede rubbertjes kunnen er tegen..... ;)

Waarom zou je uberhaubt je rubbers schoon maken met WD40 :? gewoon met een soppie doen

Kan je mening wel delen dat je rubbers niet schoonmaakt met WD40.

Toch schijnt het nogal een geheim te zijn wat er nou eigenlijk exact in zit in WD40...
Sommigen beweren zelfs dat er grafiet in zit.
En de makers van WD40 willen zowat de hele wereld het liefst laten geloven dat het een strikt geheime formule zou betreffen wat er in hun populaire goedje zit....
IK weet het in ieder geval niet....
 
Wat was het ook alweer met WD40?
je kan het voor 1000 dingen gebruiken, maar is eigenlijk nergens het beste voor? ;)
 
Gister de ketting nog is overnieuw gedaan met lampenolie. Wat een meuk kwam er nog vanaf zeg.
Bijzonder dat mensen het zo ver laten komen met een motor waar zo weinig km mee gereden word. Vorige eigenaar was geen poetser en geen rijder. Maargoed. Alle rolletjes draaien weer en hij staat lekker te glimmen in een vers laagje kettingspray.

Vandaag bericht dat de accu onderweg is. *O*
 
:^
Is inderdaad geweldig spul.
Maak ik ook al jaren mijn ketting mee schoon.
Er is één gevaar. Lampolie is dun en als je teveel gebruikt blijft er altijd wat zitten. Zodra je gaat rijden zit je hele achterkant en misschien je achterband eronder. Is mijn ervaring ondanks dat ik zoveel mogelijk verwijderd heb na het reinigen met een oude doek.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan