Motor-Forum

Select Forum

De Zeelandiarun

Reg. datum:
02 nov. 2017
Meestal kun je al van Donderdag bij de zeelandia run aankomen, of dat van de keer ook is ?
Ik heb er wel een keer of 28 aan meegedaan en toe was het soms ook met Hemelvaart.
Gewoon vragen of dat kan, kun je met je familie naar het strand of zo.
Zijspanpiet wijzigde dit bericht op vrijdag 02 februari 2018 12:40 (18%)

IBTL Score 2018: 40.

Reg. datum:
24 mei. 2012
Zoals altijd op de tweede zaterdag van mei, ik kan er ook niks aan doen. :N
Aan mijn uitlatingen kunnen en mogen geen rechten ontkleed worden.

zap....trrrrrrrrr

Reg. datum:
07 nov. 2003
Wat ik uit de uitnodiging begrepen heb is dat je zelfs vanaf Donderdag al op het kampeerterrein terecht kunt.
Er kan natuurlijk nog van alles veranderen, maar voorlopig is ons plan om op Donderdag daar al naar toe te gaan, om op vrijdag een beetje de toerist uit te gaan hangen.
Wie de schoen past, valt niet ver van de boom
CB500 banaan, CBR600 brik, K100 EML CT2001, CB750 brik, XL500S

Reg. datum:
28 jul. 2014
Ik ga ook inschrijven hoor, weet nog niet of in NL ben ivm werk, maar anders heb ik wel een reserve rijder. Maat van me wil best rijden als ik niet kan.

Als er vroege kampeerders zijn, gezellig. Ik woon op loopkruip afstand van het kampeerterrein.

Reg. datum:
02 nov. 2017
Voor de zijspan rijders die al op donderdag heen gaan naar de zeelandiarun hoop ik dat de zon schijnt dat is altijd weer leuker en gezelliger dan klote weer.

Reg. datum:
07 okt. 2011
Ergens in NL (boven rivieren en goede kant IJssel)
Kan je niks an doen. Genemuiden valt af en toe met pasen en blijft toch wel bezocht dan.

Select Forum

© 2001-2018 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.