linksdraaiende m10 inbus gezocht omgeving Den Haag

Rick BGH

MF'er
14 apr 2015
52
0
Den Haag
Hallo,

Ik ben voor mijn spiegelverbreders op zoek naar een links draaiende m10 inbus.
Liefst in den haag of omgeving.

Weet iemand een adresje of anders een goede ijzerboer die er 1 kan draaien??

Alvast bedankt!
 
Helaas komen de verbreders van eBay. Nabestellen is niet mogelijk. Ik ga nu van een linksdraaiend draadeind met de juiste spoel m10 een stukje gebruiken. Met dit stukje vul ik het schroef gat van mijn spiegel. Hierin tap ik dan een rechtsdraaiende m8 en zet daar het zootje mee vast.
 
Je hebt geen brievenbus?

Ik zou ook graag willen dat alle leveranciers van alles wat ik mogelijk nodig heb binnen een straal van 10 km van m'n huis zitten maar de praktijk is dat ik ook óf ver moet rijden óf een paar dagen op de post moet wachten.

Ik snap het probleem niet. Nu ga je liggen klooien met M8 in een M10 draadeind tappen terwijl je hem gisteren al had kunnen bestellen en dan had je hem vandaag waarschijnlijk al in huis gehad...
 
Ja je hebt gelijk crackerr. Is erg omslachtig en niet zo'n goed idee. Ik kan morgen bij Hugo Schipper terecht laatste ijzerhandel van mn lijstje om te bellen. Een ijzerhandel in den Haag hij draait er 2 voor me. Voordeliger en een stuk makkelijker!

Bedankt voor het zoeken iig!
 
Hé nu wordt het interessant.
Je hebt dus iemand gevonden die bereid is om een bout voor je te draaien en je minder kost als een bout van €7.95 + verzend-/administratiekosten.

Rekening houdende met het feit dat je niet M10 links op een M10 rechts bout kunt snijden (kan wel maar ja, wordt wel een enorme puinhoop) zal hij misschien een M12 rechts (kerndiameter Ø10.2) schoon draaien en daar M10 links op gaan snijden maar dan is de kop misschien te groot om in je spiegel te passen.

Geloof me kerel, je maakt het jezelf erg moeilijk. Voor €20.- (veel geld, weet ik) heb je er één in huis.. niemand die ik in mijn klantenbestand heb start daar een draaibank voor op. Ikzelf calculeer met €72.- per uur in de verspaning en als je een beetje verstand hebt van verspaning weet je dat je in 20 minuten geen 2 bouten kunt maken...

just my 2 cents... doe ermee wat je wil!
 
Terug
Bovenaan Onderaan