Bos Carbon demper voor gsx 750 srad

26 apr 2015
2
0
Goeden dag.

Ik heb een vraag en wat advies nodig ik ben nog al nieuwe in de motorsleutel/aanpassen van onderdelen.

Ik heb sinds 6 maanden een Suzuki gsx 750 srad uit 1996.
Het is mijn eerste motorfiets en ben er echt heel erg blij mee.
Allen is er een ding wat ik graag zou willen aanpassen en dat is de einddemper.
Hier zit nu nog een standaard einddemper op.

Ik heb op marktplaats een Bos ovaal Carbon demper zien staan voor 125 €. Ik heb de verkoper gebeld en die geeft aan dat die wel op een gsx 750 moet passen.
Echter heeft hij de de killer er niet bij.

Ik ben van plan om van de zomer manden naar belgie en Duitsland te gaan om daar lekker rond te touren.
Mij is verteld dat ze in die landen er nog al streng in zijn de er wel een de killer in de uitlaat zit gemonteerd. Nu heb ik op eBay geken en daar zijn die de Killers te koop , deze kosten rond de de 20 € en komt er een 10 € verzend kosten bij dus alles bij elkaar rond de 160€ heb ik een demper en de de killer in bezit.

Nu moet ik toe geven dat is soms een beetje hufterig ben om dat soort dingen te kopen met de weinig info die de verkoper mij kon geven ( hij zal wel passen denk ik) doelend op de drie bevestig punten die er op zitten . De demper ziet er wel uit als nieuwe

Nu komt het , ik zit weder op eBay.de te kijken en daar vind ik de zelfde demper nieuwe in de doos voor 260€ Inc verzend kosten.
Dit is het model met een soort van uitlaat tuutje als ik het zo mag zegen.
Het nieuwe type van Bos word er ook verkocht deze is een 10 € duurder.

Wat zou den jullie doen in mijn geval

Gr Niels
 
Terug
Bovenaan Onderaan