Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 28

Status
Niet open voor verdere reacties.
idd enige optie.....
mapping voor pc3 is ook zonder Db killers....hierdoor teveel tegendruk met te veel onverbrande gassen.....
is ook de reden dat men destijds is gestopt met carbon uitlaten voor de SP en TL....gewoon weg teveel backfire met te veel druk.
zwakste begeeft het dan.

TL's hadden er ook een handje van idd.
uitlaatpakkingen...

Wat betreft carbon uitlaten, ik had termignoni's op mij TL zitten toendertijd.
Geen centje pijn mee gehad.
Wellicht te maken met kwaliteit van het carbon of productieprocessen etc.
 
11140138_10202937331269029_5748051237373491299_o.jpg
 
te veel hitte niet..daar zijn ze op gebouwd , het wordt er echt uitgeblazen door lekkage of iets dergelijks, een miniscule lekage breid al snel uit door de bachfire's die zo een enorme druk produceren dat het er uit klapt.
wordt idd wel door db killers veroorzaakt....je creeerd namelijk flinke overdruk door uitlaatgat meer dan 50% te reduceren.

dan zou ik, zoals al gezegd is'eens gaan voor een paar nieuwe klemmen.
ze zien er nou niet bepaald verzorgd die van jou. })
 
Hmm, interessante theorie.

Als ik start zie ik wel aan mijn dashboard dat er de nodige stromen getrokken worden uit de accu.
M.a.w. dashboard zie je aardig flikkeren als je start.

meten is weten, even de multimeter erop en gelijk je laadspanning controleren.

accuspanning was bij mij 12,82 V in rust na een dag laden, echter na 1 dag was die al gezakt naar 12,54 V en verder zakte die niet.
nou mag een accu in goede en volle conditie ongeveer 0,1 V per maand verliezen dus dat was te veel.
ik heb er een nieuwe ingezet, een Varta, iets hogere capaciteit dan de yuasa maar bijna de helft goedkoper.
accu spanning is nu bijna 12,8 V.

deze;
Varta TTZ14S-4 / TTZ14S-BS Powersports AGM Accu 12V 12Ah(20h) 150x87x110x110 € 69,99
 
Laatst bewerkt:
klemmen waren nieuw......maar heb er wel een gebroken met losdraaien....bout helemaal vastgerot. dus daar zit zowieso een nieuwe op.
enige funtcie van de klem is dichthouden....en dat deed hij goed.

de pc3 is afgesteld voor open uitlaten...en daar gaat het fout/....misschien toch maar de moeite nemen om iedere keer andere map er in te gooien als ik ombouw van straat naar race/buitenland.
 
Expertise, nou ja, eeehh... :$

Laten we het zo zeggen, de stickers zouden minimaal 7 jaar weer en wind moeten kunnen hebben... :)

Haha nou je hebt serieus veel meer ervaring dan ik met de SP pimpen. Het enige wat ik tot nu toe heb gedaan zijn losse bouten vastdraaien en m'n buddy seat omwisselen.. :$

Ik zou wel willen weten (desnoods in PM) wat moeders de vrouw kan betekenen en voor hoeveel euro :}
 
meten is weten, even de multimeter erop en gelijk je laadspanning controleren.

accuspanning was bij mij 12,82 V in rust na een dag laden, echter na 1 dag was die al gezakt naar 12,54 V en verder zakte die niet.
nou mag een accu in goede en volle conditie ongeveer 0,1 V per maand verliezen dus dat was te veel.
ik heb er een nieuwe ingezet, een Varta, iets hogere capaciteit dan de yuasa maar bijna de helft goedkoper.
accu spanning is nu bijna 12,8 V.

deze;
Varta TTZ14S-4 / TTZ14S-BS Powersports AGM Accu 12V 12Ah(20h) 150x87x110x110 € 69,99

Daar heb je gelijk in, meten is weten.
Wel een goeie prijs voor die accu. Zat nog naar een Lithium accu maar die zijn me toch ff te prijzig.... :/
 
zo knopje voor de fan mod is binnen;-)
4stuks voor 2$
 
Laatst bewerkt:
waar oh waar kan ik zo en mini digitaal klok kopen van honda?
of iets wat lekker klein is
 
Daar heb je gelijk in, meten is weten.
Wel een goeie prijs voor die accu. Zat nog naar een Lithium accu maar die zijn me toch ff te prijzig.... :/

Valt mee, inclusief btw en versturen ongeveer 120 Euro, je moet er alleen een geschikte lader bij kopen. Ik heb de JMT Lithium Ion YTZ14S-FP met JMP 800 lader via MLM parts.

Weegt niks en perfecte start zonder flikkerende schermpjes, ook onderweg met meerdere keren starten no problemo.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan