Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 28

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat dan weer wel, maar dit schijnen DE banden te zijn om op nat wegdek te rijden.
Heb daar persoonlijk niet echt behoefte aan, dus daarom heb ik zelf maar voor de S20 gekozen ;)
Ok, zit er aan te denken dat als mijn bandjes op zijn, om zo'n type band er omheen te laten leggen. Aangezien ik niet zo'n Rossi ben, denk ik dat ik langer met zo'n bandje doe dan met een sportband. Had mijn conti sport attack ook in no time opgereden...
 
Ik heb een YTZ14S gekocht, van Powersport, eerste accu was intern kapot, tweede doet het gewoon :Y


Hey jij had toch eerst juist zo'n kleine accu naast je oliefilter hangen??
Nu iig een zwaardere 14A erin ;) Merk je een beetje verschil tov een normale 12A accu (was het de moeite waard)
 
Sta op het punt om een nieuwe accu te kopen, maar ben nu benieuwd naar jullie gebruikerservaringen.

Een paar deeltjes geleden ging het ook al over accu's en in de tussentijd hebben een aantal hier o.a. MotoBatt, Li-on, 14 ampere accu's gekocht ipv de standaard, die naar mijn mening wel heel erg weinig "over" hebben.

Leven ze nog? Do's or Don'ts? Laat maar horen!

Ik heb zelf de Motobatt er in zitten. Nu al 2 jaar zonder problemen. Heeft ook 4 aansluitingspunten, wat makkelijk is voor een directe aansluiting naar de druppellader.
 
Hey jij had toch eerst juist zo'n kleine accu naast je oliefilter hangen??
Nu iig een zwaardere 14A erin ;) Merk je een beetje verschil tov een normale 12A accu (was het de moeite waard)

Neej, dat was ik niet :P
Deze slingert het blok veel makkelijker rond :Y
 
ik zat even te rekenen...morgenmiddag om 15 uur klaar...
woensdagmiddag weer beginnen.....
ook om 15 uur...
feitelijk ben ik dus 5 dagen vrij !!!!
 
Vanaf maandag werk ik pas weer de eerste volle week na een maand van 2 en 3 dagen...
 
Laatst bewerkt:
Vandaag te horen gekregen dat ik waarschijnlijk binnenkort oneindig weekend heb... Ook leuk! :')
 
Ja best wel (understatement)... Leuk joh voor een Amerikaans bedrijf werken :P

On the bright side... Eindelijk tijd om te rijden ;)
 
Hahaha... Was m'n derde jaar contract.
Vast is tegenwoordig blijkbaar een heel eng woord ;)
Bedrijf en ik willen heel graag... De mannen in de VS blijkbaar niet.
Dat de werkdruk nu al enorm is en straks helemaal (als ik weg ben) interesseert ze niet |(

Zo... Genoeg gezeurd hier. Nog motor nieuws? :]
 
Gisteren de losse tank even geleegd, zat nog wat benzine in. Hij is helemaal compleet, de pomp (heet dat apparaat onderin je tank zo, waar die slangetjes aan zitten?) zit er ook op... Binnenkort maar eens aan het schuren gaan... :)
 
Ben benieuwd of je nog plamuur tegen komt, het is sowieso mooi dat hij compleet is, makkelijk met wisselen, hoef je niet je pomp over te zetten....
 
[me="JB1"]is gewoon student *O*[/me]

Wás ik nog maar student. Het is een hel om aan werk te komen B|
Was wel mooi, met de motor naar school. Hoorde van klasgenoten dat ze precies hoorden wanneer ik kwam en wegging :+
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan