Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 28

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi werker welkom. Welke kleurstelling is je sp? Ik zal je wel eens spotten denk ik want ik kom niet zo ver van jou uit de buurt. Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, daar ga geen spijt van krijgen
 
http://www.marktplaats.nl/a/motoren/onderdelen-honda/m930983908-matris-schokbreker-honda-vtr1000-sp1-2000-2001-2002-2003.html?c=be2da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr

Gemaild, en direct een mailtje de deur uitgedaan naar een veringboer om te reviseren, ben benieuwd :Y
 
Halle allemaal,

Vanaf vandaag in het bezit van een SP2 uit 2003 zie foto. Gelijk maar even aanmelden dacht ik zo...
Ik ben woonachtig in het Zeeuws-Vlaanderen en procesoperator van beroep. Ik hoop via deze topics wat meer sp info te krijgen. Maar ik moet eerst nog z'n 1000 pagina's terug kijken. Ik zal eens kijken of ik een foto kan uploaden maar dat moet ik eerst eens even uitzoeken.

Verder al een eerste vraag: of er iemand nog einddempers te koop heeft? Liefst yoshi's of akra's maar iets anders hoor ik gerust aan. Ik kan er namelijk maar weinig vinden op het internet!

Groeten werter

Welkom !! Goede keus.
 
Halle allemaal,

Vanaf vandaag in het bezit van een SP2 uit 2003 zie foto. Gelijk maar even aanmelden dacht ik zo...
Ik ben woonachtig in het Zeeuws-Vlaanderen en procesoperator van beroep. Ik hoop via deze topics wat meer sp info te krijgen. Maar ik moet eerst nog z'n 1000 pagina's terug kijken. Ik zal eens kijken of ik een foto kan uploaden maar dat moet ik eerst eens even uitzoeken.

Verder al een eerste vraag: of er iemand nog einddempers te koop heeft? Liefst yoshi's of akra's maar iets anders hoor ik gerust aan. Ik kan er namelijk maar weinig vinden op het internet!

Groeten werter

Welkom :Y
Yoshimura hoort onder een Suzuki. Akra of Laser is the way to go op een Honda :Y
 
Halle allemaal,

Vanaf vandaag in het bezit van een SP2 uit 2003 zie foto. Gelijk maar even aanmelden dacht ik zo...
Ik ben woonachtig in het Zeeuws-Vlaanderen en procesoperator van beroep. Ik hoop via deze topics wat meer sp info te krijgen. Maar ik moet eerst nog z'n 1000 pagina's terug kijken. Ik zal eens kijken of ik een foto kan uploaden maar dat moet ik eerst eens even uitzoeken.

Verder al een eerste vraag: of er iemand nog einddempers te koop heeft? Liefst yoshi's of akra's maar iets anders hoor ik gerust aan. Ik kan er namelijk maar weinig vinden op het internet!

Groeten werter
Welkom hier :W

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst *O*
 
11659216_1056145431064270_6409292852481638338_n.jpg
al heb ik er tegenwoordig ook nog een paar leovince sbk's bij en een extra motor natuurlijk :]
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan