Regio Zeist/De Bilt/Utrechtse Heuvelrug/Soest/Woudenberg

Donderdag met ik om 19.30 uur in Waddinxveen zijn (montage voorband).
We ZOUDEN er een ritje binnendoor van kunnen maken.
 
Weet iemand of er bij de werkzaamheden aan de n237 bij de Bilt wel eens gecontroleerd wordt? Zowel op rechts inhalen met motor (eind van middag) als snelheid (s ochtends)? ideaal overigens om daar met de motor lekker langs die file te rijden :)
En mochten jullie nog eens een rondje gaan rijden zou ik het leuk vinden om eens mee te gaan mits mijn motor het volhoudt want vandaag moest de ANWB komen :(
 
Laatst bewerkt:
@V Fred S:
Hoe laat zou je dan willen vertrekken (en waar verzamelen?) Heb wel zin, maar ik vrees dat het net te krap wordt om te halen :(

@xx-momo-xx
Ik kom er niet dagelijks, Ik heb ze wel daar eens zien staan in een busje o.i.d. Was richting Soesterberg.
Enne, nogmaals welkom! :]
 
Als ik eerst een stukje snelweg neem (om Utrecht te passeren en om over het Amsterdam-Rijnkaneel te komen) en daarna binnendoor te rijden, moet ik iets voor 18.30 uur vertrekken vanaf mijn huis. Dat is in de gemeente Bunnik.
Een verzamelpunt kan uiteraard mijn huis zijn.

Een verzamelpunt (18.30 uur vertrekken) kan zijn: vlakbij de snelweg A12.
# vanuit Utrecht: afrit 19. DIREKT na de afrit rechts. Die weg heet Parallelweg.
# vanuit Arnhem: afrit 19. Onderaan de afrit rechts, richting Odijk. Na 430 m, direkt rechts. Die weg heet Parallelweg.

De terugweg rijden we een andere route: door de Reeuwijkse Plassen (Ja, wél over de weg).
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet of iedereen mee mag met ritje maargoed voor mij is 18:30 helaas niet haalbaar ivm werk
 
Laatst bewerkt:
Ik weet nog niet zeker of ik volgende week mijn motor hier heb. Vriend zou ff kijken naar klein elektrisch probleem dus als dat langer duurt laat ik m weekje achter. Maargoed tegen die tijd ff kijken dus ;)
Oké, zondagochtend is wat mij betreft ook mogelijk. :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan