werkplaatshandboek waar te krijgen? VF750F '87

Ik heb er op het moment twee liggen hier (van de bibliotheek).

HONDA 700-1100cc V-fours 1982-1988 Service, repair, maintenance van Clymer,
ISBN 0-89287-548-8

HONDA V45/65 Sabre & Magna (VF700, 750 & 1100 V-Four) 1982-1988 Owners Workshop Manual van Haynes, ISBN 1-56392-104-9

Over de verkrijgbaarheid in Nederland kan ik je niks vertellen maar ze zijn in elk geval te bestellen bij Amazon.

Als je nou enkele pagina's wil hebben kan ik ze wel even scannen (ik mag de boeken nog twee weken houden). Stuur dan even een mailtje.

Tom
allebij ook te bestellen bij www.asnbooks.nl , deze is wat goedkoper dan Amazon, maar je hebt niets aan beide want ze gaan over de Magna en Sabre modellen, niet de Interceptor (clymer weet ik niet 100% zeker)Misschien dat er van haynes of clymer nog wel een specifief voor de F/R modellen is :?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb vorig jaar op de Motorai Haynes WPB van VF750F en VF1000F (Interceptor modellen) gekocht voor 27,50 (beursaanbieding). Ik geloof bij de stand van motormarkt. Nieuw in plastic. En aangezien de Rai er weer aan zit te komen...
 
Dat komt omdat de VF maar tot '85 gebouwd is. de jouwe ook dus. hij zal wel later op kenteken gezet/ingevoerd zijn. Is het een mijlen of kilometer uitvoering?? Wat is het framenummer? misschien kan ik via vrienden aan het exacte bouwjaar komen. Dealers willen nog wel een (soms bewust) mis/ge-bruik maken van de datum van eerste x op kenteken :( |( . Zeker bij import is dit LANG niet altijd dezelfde datum.
Zo weet ik een dealer die een supermagna 700 heeft staan met kenteken van '91 en hem verkoopt als een '91 terwijl de 700 ALLEEN in '87 is gebouwd (wat overigens ook met koeieletters op het balhoofd staat)

Mensen, bedankt voor alle hulp :}

om ff andwoord terug te geven op je reactie, idd is de motor niet uit '87 maar op kenteken uit '88 (is btw niet MIJN motor) maar heeft de motor bouwjaar '84 en is in '88 nederland ingevoerd vanuit duitsland, lekker dus dat je er zo achter moet komen mijn oompie voelde zich best verneukt :(

momenteel wacht ik op het boek, ik heb het besteld bij www.onderdelen-struik.com
deze mensen hebben werkelijk waar elk boek dat er wel te krijgen is... :+

zoals ik al zei erug bedankt en WIMMELS misschien een aanrader het boek koste 49.70 incl. verzenden
 
Mensen, bedankt voor alle hulp :}

om ff andwoord terug te geven op je reactie, idd is de motor niet uit '87 maar op kenteken uit '88 (is btw niet MIJN motor) maar heeft de motor bouwjaar '84 en is in '88 nederland ingevoerd vanuit duitsland, lekker dus dat je er zo achter moet komen mijn oompie voelde zich best verneukt :(

momenteel wacht ik op het boek, ik heb het besteld bij www.onderdelen-struik.com
deze mensen hebben werkelijk waar elk boek dat er wel te krijgen is... :+

zoals ik al zei erug bedankt en WIMMELS misschien een aanrader het boek koste 49.70 incl. verzenden

Sorry dat je/ hij er zo achter moet komen. Welk boek heb je nu uiteindelijk besteld??
 
idd niet strak neej, maar goed hij rijd er al 2 jaar op dus wat doe je er aan, niet veel...

maar goed het boek dat ik heb besteld is de nederlandse versie van de vf750/1000 c

kijk op www.onderdelen-struik.com en geef dit 060H053042 in bij zoeken

patrick
 
ow, nou ja het boek is al onderweg en is al betaald...
volgende X beter als ik zelf een boek moet hebben voor mijn toekomstige motor :)

ik werd in elk geval goed geholpen, maarvolgende X maar bij asnbooks bestellen,
bedankt voor de berichten van mij mag dit topic gesloten worden

Patrick
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan