MF Gooi & Vechtstreek deel 153. Vechtstreek er weer bij

Status
Niet open voor verdere reacties.
:W

Nocer welke ktm dealer ga je heen?
Als je naar rb gaat volgende keer wel zwaaien hoor, ik zit aan het einde van die straat :)

hier is de week ook weer voorbij gevlogen, nieuwe werk bevalt nog steeds erg goed en heb mn plekje in het team wel gevonden *O*

Blade word goed gebruikt want een auto staat even onderaan de lijst
 
Wow heftige brand...zonde van zo'n mooie kap ook.

Ik ga zo eerst een rondje hardlopen en daarna maar eens opstappen richting Lelystad.
Ben benieuwd... zag ook iets over mini VRO, lijkt me wel eens geinig om met mn motor over een wip wap te gaan, nooit gedaan eigenlijk.
 
Ik ga ook naar deze knmv dag in lelijkstad....samen met mrs M. natuurlijk...

Mini vro, off road rijden, andere motoren rijden, motormarkt etc.....
1e keer...ben benieuwd...
 
Tot straks dan motormaniac :W

Btw, ik heb nog een inschrijving over, mocht er nog iemand willen.. ? Ik lees t straks als ik weer thuisben, nu ff boodschappen doen etc
 
Proppieeee!!!!!!

petje-pitamientje.jpg
 
:W

Nocer welke ktm dealer ga je heen?
Als je naar rb gaat volgende keer wel zwaaien hoor, ik zit aan het einde van die straat :)

hier is de week ook weer voorbij gevlogen, nieuwe werk bevalt nog steeds erg goed en heb mn plekje in het team wel gevonden *O*

Blade word goed gebruikt want een auto staat even onderaan de lijst

*O* Die auto komt wel weer, is het nu toch het seizoen niet voor! :]

Uitslapen, meteen n gat in mn dag, meh.

Hardlopen word ook weer n uitdaging, ik lijk steeds blessure gevoeliger, nu weer n, ik denk, pees in mn voet die vervelend doet -O- Fietsen dan maar :]
 
Vrij weekend.. Lekker weer.. Motorrijden *D

[afbeelding]
PR 1 WONINGBRAND (RIETENKAP) HUIZERWEG 55 A BLARICUM 141091 141102 142303 142331

Oefenavond liep iets anders.. nog geen 5 minuten onderweg, of we werden gealarmeerd voor een rietenkap brand. We waren snel weg en ter plaatse, echter niet voorkomen dat het dak eraf gebrand is..
hier zitten wij dus op het dak...
Goed bezig man :Y
 
*O* Die auto komt wel weer, is het nu toch het seizoen niet voor! :]

Uitslapen, meteen n gat in mn dag, meh.

Hardlopen word ook weer n uitdaging, ik lijk steeds blessure gevoeliger, nu weer n, ik denk, pees in mn voet die vervelend doet -O- Fietsen dan maar :]

'Hard'lopen staat hier voor morgen op de planning

Auto komt idd eind seizoen weer denk ik
Flink sparen idd, heb een lange wensen lijst op het moment O-)
 
Ook effe op weg naar Lelijkstad. :W

Was gezellig!!
Ook met motormaniac en zn vrouw.

Moet zeggen dat ik me prima heb vermaakt in de speeltuin en bij het bochtenrijden. Jammer dat offroad zo snel vol was.
maar hee de zon scheen en het was gezellig! Prima dagje :Y
 
Yep... trouwens Sanne ..ik heb Chris wat fotos en filmpjes gestuurd...sta jij ook nog op...kun je vast van-via hem krijgen...👍
Het filmpje van de wip wap heb ik inmiddels idd! Leuk en tnx.
Vond dat steile heuveltje af de eerste keer wel ff spannend... om maar te zwijgen over dat stoepje slalommen :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan