MF Gooi & Vechtstreek deel 153. Vechtstreek er weer bij

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tjah de media is vooral speculeren en sensatie belust. De motorrijder word weggezet als een wegpiraat maar komt dus ten val door toedoen van een automobilist.

Geniet van het leven, voor je het weet is het voorbij.
 
Ko-Lanta-Phi-phi-Island-Krabi-ProvinceThailand-11.jpg


moter1.jpg


:)

half toppie.. .zal thuis eens zoeken. :Y
 
Laatst bewerkt:
Had van de week een leen fietsie mee. Merk duidelijk dat je op zo'n groot lomp barbie ding toch eerder gezien en serieus genomen wordt...

Merkwaardig eigenlijk...
 
Gevallen motorrijder, rip, wat de media ook mag zeggen. -O-

Reis plaatjes, man word bijna jaloers, hoop dat soort reizen ook nog te maken maar dan het liefst wel samen :) Om de verhalen en avonturen samen te delen.

Jego, van harte ;)
 
Thanks all *D

HC gefeliciteerd 8-) verhalen bij het retouren van tassie :Y

Kato/ AG verslavende bezigheid dat vakantie houden :P wanneer gaan jullie weer?


Vandaag de 1190 voorzien van 1290 startmotor opgehaald bij RB. DAT is een verschil...... 8-)
WB :W

@sylvester :w wel nog ff voorstellen he ;)
 
Geen enkele avatar laad, evenals mf gisteravond, nu zijn we er weer *O*

Hoi Sylvesterr, waar bent u dan woonachtig? Want ik en met mij vele wonen ook totaal niet in t gooi of de vechtstreek :+
 
Nee, we duiken niet. Ik hou het bij snorkelen maar dat wil daar prima... Tot een paar meter diep hou je de kleur ook nog mooi. Vaak heb je wel goede excursies per boot. En ... zoeken naar een hotel met een goed huisrif. :P
dat is idd ook al heel erg mooi!
 
Morning!

Je zou toch maar dit weekend naar de Eifel gaan.... dan heb je het er goed voor staan. *D

Ik heb een ritje op zondag... ook zin in. Geen idee wat ik op dit moment volhoudt.
Even dacht ik even een duo op te pikken, maar het is handiger om dat nu niet te doen.
 
Morge allen.....
Lekker naar de Eifel..mmm niet verkeerd.... ( zelf naar de Vogezen volgende week..)

Heb toevallig gisteravond Sonnenblick in Lutz benaderd voor een tripje Eifel begin september.... Even met 12 collega's aldaar gummen...

zo en nu eerst een bakkie capuchino....want ik ben alweer 2 u aan t werk..
 
Geen enkele avatar laad, evenals mf gisteravond, nu zijn we er weer *O*

Hoi Sylvesterr, waar bent u dan woonachtig? Want ik en met mij vele wonen ook totaal niet in t gooi of de vechtstreek :+
Utrecht. Nou ja, Gemeente Utrecht... :') Leidsche Rijn :r

Geboren en getogen Nijmegenaar. *O* Tot 1 mei jaren in Amsterdam gewerkt, nu in Schiphol-Rijk.
 
Mogguh :W

Gevallen motorrijder, rip, wat de media ook mag zeggen. -O-

Reis plaatjes, man word bijna jaloers, hoop dat soort reizen ook nog te maken maar dan het liefst wel samen :) Om de verhalen en avonturen samen te delen.

Jego, van harte ;)
Thnx ;)


Eifel :]
of klussen? naja we kijken wel

pff toe aan weekend :P
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan